שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אבי מעוז במכתב לראש הממשלה: "מתפטר מתפקידי בממשלה"
יו"ר נעם הסביר את החלטתו בכך שהוא מאוכזב שהממשלה לא מקיימת את ההסכם הקואליציוני שנחתם איתו | הודיע שימשיך לכהן כחבר כנסת מן המניין בקואליציה
תגיות:
חה"כ אבי מעוז | צילום: צילום מסך ערוץ כנסת

יו"ר מפלגת נעם חה"כ אבי מעוז הודיע היום (שני) לראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא מתפטר מתפקידו כסגן שר במשרד ראש הממשלה. לטענת מעוז, הסיבה להתפטרות היא, שהוא הופתע לגלות ש"אין כוונה אמיתית" לקיים את ההסכם הקואליציוני שנחתם איתו.

במכתבו כתב מעוז "אמשיך לשרת את הציבור כחבר כנסת מהקואליציה, אתמוך בכל המהלכים שסיכמנו עליהם יחדיו, בין היתר בחקיקה הכל כך חשובה להשבת האיזון בין הרשות המחוקקת והשופטת".

עוד מבחזית החדשות

עוד כתב מעוז "לאורך כל הדורות ידע עם ישראל לשמור על היקר לו מכל, הזהות שלנו כעם יהודי, שמירה על קודשי ישראל והערצת ערכה הנעלה של המשפחה בישראל. עם כינונה של הממשלה שמחתי להיות חלק ממנה, כפי שבא לידי ביטוי בהסכם הקואליציוני".

מעוז פירט את הצעדים שניסה לקדם בממשלה, ביניהם ביטול נהלים במשרדי החינוך, הרווחה והבריאות "אשר עניינם לשנות את מושגי היסוד שלנו כעם ישראל ושל המשפחה היהודית", לדבריו. "עוד ניסיתי, יחד עם חברי לקואליציה להביא לכתיבת עמדת מדינה חדשה לבג"ץ הכותל, לפיה הממשלה תפעל לשמור על קדושת הכותל ותעצור את הפעולות לחלוקתו. כמו כן ניסיתי לפעול בכדי להחזיר את האב והאם לטפסים הרשמיים של משרדי הממשלה, כפי שהבטחנו לבוחרינו וכפי שנחתם בהסכם הקואליציוני אתנו, אך כל אלו לא צלחו לעת עתה".

"בנוסף, לתדהמתי גיליתי שאין כוונה רצינית לקיים את ההסכם הקואליציוני ביחס לרשות לזהות לאומית יהודית", סיכם יו"ר נעם. "אשר על כן, החלטתי להתפטר מתפקיד סגן השר במשרד ראש הממשלה ואמלא את שליחותי כחבר כנסת מן המניין בקואליציה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. האמת, שלא מגיע לו להיות סגן שר, שיאמר תודה על המשכורת שהוא מקבל בזכות נתניהו שדאג להכניסו לכנסת.
    רק שיזהר משכרון כח ושלא יעשה שימוש לרעה באצבע שלו בכנסת בהצבעות נגד הקואליציה.
    אבי מעוז יהודי נכבד, אך בפוליטיקה יש חשובים ממנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים