שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אביגדור ליברמן: "יש לפטר את הרב הראשי עוד היום"
יו"ר ישראל ביתנו קרא לפטר את הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף בשל בקשתו משר הפנים והבריאות משה ארבל לנסות להתנות תקציבים בבניית בתי כנסת
הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א | צילום: יעקב כהן

בעקבות בקשתו של הראשון לציון הרב יצחק יוסף. מהשר משה ארבל להתנות תקציבים בבניית בתי כנסת, כתב היום חבר הכנסת אביגדור ליברמן בתגובה כי "יש לפטר את הרב הראשי עוד היום" לדברי ליברמן "אמש התפרסם כי הרב הראשי קרא לשר הפנים והבריאות הנכנס, משה ארבל מש"ס, להתנות מתן תקציבים לרשויות מקומיות בתנאי שיתמכו בהקמה ובמימון של מוסדות דת ויתנו כסף לישיבות. לדברי הרב הראשי, זה מהלך "לא חוקי" ולכן אין לומר זאת מפורשות, אלא "בצורה חכמה" לדבריו".

עוד אמר ליברמן: "הגיע העת לעצור את הטירוף של שוד הקופה הציבורית ע"י קומבינות ודילים של העסקונה החרדית בכנסת ובמוסדות המדינה הרשמיים. הפרדה בין דת ומדינה זה צו השעה!".

עוד מבחזית החדשות

שר הדתות מיכאל מלכיאלי מש"ס הגיב: "מרן הראשל"צ הגר"י יוסף שליט"א מנהיג את עדת ישראל ביד רמה וזה יילך ויתעצם בעז"ה. מר ליברמן החצוף שלא גינה את הקריאות לסרבנות, דוחף את אפו שוב בחוצפה במקומות לא לו".

הרב יוסף אמר בשיעורו השבועי אתמול (מוצ"ש) כי לשר ארבל יש "תפקידים חשובים ביד והוא יכול לעזור הרבה לעם ישראל, לתת למועצות תקציבים, בתנאי שיבנו בית כנסת או ישיבה. אל תגיד להם במפורש, זה לא חוקי, תעשה את זה בחוכמה".

חבר הכנסת לשעבר רם שפע הגיב: "וואו. 20 שניות מזוקקות של השחיתות, הכפייה וכל מה שרע בפוליטיקה של הקואליציה הזאת. כל ליברלי צריך להתפוצץ".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אם תהיה דתי, אז תראה שאפשר לבנות בתי כנסת ודת מקופה ציבורית.
    אולי הבעיה שלך שאינך דתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים