שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אביגדור ליברמן: "ביני לבין נתניהו לא עבר חתול שחור, אלא פר שחור"
יו"ר ישראל ביתנו טען בראיון כי יריב לוין רוצה לרשת את כסאו של נתניהו ושזו הסיבה למוטיבציה הגדולה לחוק הנבצרות | עוד אמר: "האיראנים רצים לפצצת אטום"
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן | צילום: דוברות ישראל ביתנו

בשיחה בנושא הרפורמה במערכת המשפט, נשאל היום (שני) יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן "כמה זמן תשרוד הממשלה המכהנת". לדעת ליברמן "ברור לראש הממשלה בנימין נתניהו שלוין רוצה לרשת אותו, וזו המוטיבציה הגדולה לחוק הנבצרות".

עוד אמר ליברמן: "עד סוף השנה נראה שינויים דרמטיים, כי אנחנו לקראת משבר משולש – ביטחוני, חוקתי וכלכלי" "אני מציע לשים לב מה ייצא בימים הקרובים מטהרן ולבנון, ומה ידווחו תושבי צפון הארץ. האיראנים התחילו לרוץ כל הדרך לפצצת אטום, לנשק גרעיני. הם מבינים שמדינת ישראל מפוררת כרגע מבפנים".

עוד מבחזית החדשות

עוד טען ליברמן "נתניהו לא יכול כרגע להקים שום קואליציה בינלאומית כי הוא מבודד, זו העובדה שראש הממשלה, אחרי חודשיים וחצי בתפקיד, לא הוזמן עדיין לוושינגטון. האיראנים פשוט לא סופרים את נתניהו, ושמענו גם את נסראללה שמחזיק באותה גישה".

לדברי ליברמן: "נתניהו לוקח אותנו לחורבן הבית השלישי, וכל מי שמצטרף אליו נותן יד לכך" והוסיף: "ביני לבין נתניהו לא עבר חתול שחור, אלא פר שחור".

לגבי חוק הנבצרות טען ליברמן כי "זה לא חוק הנבצרות, זה חוק יריב לוין. נתניהו חושש מיריב לוין וברור לו שכרגע יריב לוין רוצה לרשת אותו, כשהוא עוד בחייו וזו המוטיבציה הגדולה לחוק הנבצרות". לדעת ליברמן "חייבים לציית קודם כל לפסיקה של בית משפט עליון".

לסיכום אמר ליברמן, כי הוא מצפה שהנשיא יצחק הרצוג "לא יחתום על החוקים". לדבריו "ברגע שיש פסיקה של בית משפט עליון, כל מוסדות המדינה וראשי מוסדות, חייבים לציית קודם כל לפסיקה של בית משפט עליון".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים