שיתוף
תגובות
חדשות » אבו מאזן בעצרת האו"ם: "ישראל מתכחשת לנכבה ולהשלכותיה"
יו"ר הרשות הפלסטינית נאם באירוע לציון 75 שנה לנכבה, "הפרעות בחווארה בגיבוי צה"ל החזירו לתודעה את אירועי הנכבה"
יו״ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נאם היום (שני) בפני העצרת הכללית של האו"ם באירוע שנערך לראשונה לציון 75 שנה לאירועי הנכבה.

אבו מאזן טען כי "מה שקרה בחווארה מעורר פחד ומחזיר לתודעה מה שקרה ב-48'. זה דבר שאי אפשר לעבור עליו בשקט ועל הקהילה הבינלאומית להתערב כדי לבלום את התוקפנות ולספק הגנה בינלאומית לעם הפלסטיני". עוד טען אבו מאזן כי "בישראל של היום יש קולות מסוכנים שמתכחשים לנוכחות של העם הפלסטיני וכל זה תחת חסות ממשלת ישראל. יש מי שקורא במוצהר לרצוח את הפלסטינים ולגרש אותם, וזה מה שעושה ממשלת ישראל, שמוביל נתניהו יחד עם סמוטריץ' ובן גביר".

עוד מבחזית החדשות

יו"ר הרשות הפלסטינית האשים את ישראל בביצוע מעשי טבח בפלסטינים: "ישראל ממשיכה בתוקפנות שלה נגד העם הפלסטיני ומתכחשת לנכבה ולהשלכותיה. היא מונעת את שיבת הפליטים, ממשיכה בכיבוש ומפקיעה שטחים של הפלסטינים".

שר החוץ אלי כהן הנחה את השגרירים לפנות למדינות העולם בבקשה להימנע מלהשתתף באירוע המעוות את ההיסטוריה. 32 מדינות ביטלו את השתתפותן באירוע ה"נכבה" באו"ם, בהן, ארה"ב, קנדה, בריטניה, אוקראינה ואיטליה.

לדברי שר החוץ כהן: "נילחם בשקר ה"נכבה" בכל הכוח ולא נאפשר לפלסטינאים להמשיך להפיץ שקרים ולסלף את ההיסטוריה. משרד החוץ והנציגויות ברחבי העולם פעלו באופן חד ומהיר ומנעו השתתפות של מדינות רבות באירוע מביש שאסור שיתקיים כלל. אנו מודים לחברינו הרבים בעולם שנענו לקריאתנו לא להגיע לכינוס וניצבו לצד האמת".

אתמול פורסם כי שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, שיגר מכתב לשגרירי מדינות האו"ם והפציר בהם שלא להשתתף באירוע "יום הנכבה ה-75" שיתקיים מחר בעצרת הכללית של האו"ם. "הצלחנו כבר לשכנע מספר מדינות משמעותיות להחרים את האירוע הבזוי ואני ממשיך לפעול כדי לשכנע מדינות נוספות" אמר השגריר ארדן.

לדבריו, "כל מדינה שתגיע לכינוס ה"נכבה", נושאת באחריות להרס הסיכוי לפיוס, כיוון שמדובר בכנס של שנאה והסתה, שסותר אפילו את החלטת האו"ם לתמוך בהקמת מדינה יהודית ואבו מאזן מכחיש השואה יציג בו את הקמת המדינה היהודית כ"אסון".

"האירוע מעוות את העובדות הידועות ולפיהן הערבים והפלשתינים שחיו בארץ, הם אלה שדחו את החלטת האו"ם ופתחו במלחמה. הם הביאו על עצמם את מצבם בשל השנאה שלהם ובשל התמיכה ברצח ובטרור".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים