שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » רכזי "איחוד בני הישיבות" מעניקים מארז ייחודי לבחורים
לקראת חג השבועות
כמידי שנה בשנה מאות רכזי "איחוד בני הישיבות" יוצאים לחלק מארזים ייחודים לעשרות אלפי בחורי הישיבות איתם הם עומדים בקשר רציך במהלך השנה כולה
המארזים הייחודים לעשרות אלפי בחורי הישיבות | צילום: באדיבות המצלם

מאות רכזי ארגון "איחוד בני הישיבות" בארגונים המקומיים הפעילים בכל שכונה ועיר ושומרים על קשר רציף עם עשרות אלפי בחורי הישיבות יצאו ממש בימים האחרונים לחלק מארזים ייחודים לבני הישיבות לקראת חג השבועות.

מדובר במיזם יוצא דופן במסגרתו מאות רכזי "איחוד בני הישיבות" בארגונים הקהילתיים יוצאים במשך מספר ימים לעשרות היכלי הישיבות, מהדרום ועד לצפון, שם הם נפגשים עם הבחורים – איתם הם בקשר רציף במהלך השנה כולה – ומעניקים להם מארז שי ייחודי לקראת חג מתן תורה מתוך מטרה ושאיפה להוקיר את הבחור ולהוות בעבורו כאוזן קשבת לכל דבר ועניין.

הרכזים מעניקים את המארז שמאגד בתוכו עוגות אישיות, שתייה מתוקה וחטיפים, כאלה שייענגו את הבחורים במהלך לימודם בליל חג השבועות כנהוג בעולם התורה להיות ניעורים בלילה זה.

בתוך המארז החגיגי הונח גם מכתב הוקרה מרבני הקהילות אשר משגרים את הוקרתם וברכתם לעשרות אלפי בחורי הישיבות אשר ממיתים את עצמם באוהלה של תורה, יום ולילה לא ישבתו.

המיזם שמתפרס על פני מספר ימים ונפתח כבר בימים אלה תופס תאוצה כאשר מאות רכזי "איחוד בני הישיבות" מפנים מזמנם העמוס ויוצאים להוקיר ולהעריך את עשרות אלפי הבחורים. 

בקרב בחורי הישיבות שוררת התרגשות גדולה נוכח המיזם שמגיע מצד מאות הרכזים הדואגים להצלחתם כאשר במהלך השנה ארגון "איחוד בני הישיבות" ממשיך לשמור על קשר רציף עם הבחורים ונותן סיוע ועזרה תמידית במגוון מישורים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים