שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » השקעות נדל"ן במשרדים למכירה
מדינת ישראל בכלל ו"מדינת תל אביב" בפרט, רוויות מגדלי משרדים גדולים, אותם מלאו בעיקר חברות היי טק
השקעות נדל"ן במשרדים למכירה | צילום: FREEPIK

בעקבות ההיצע הגדול של המשרדים והבנייה המתמשכת כל העת, אדם או עסק המחפש לרכוש משרד, מומלץ שיבצע חיפוש ממוקד ככל שניתן, על מנת לאתר את המשרד המתאים לו ביותר. 

מניבים תוצאות

אתר מניבים – לוח הנדל"ן המסחרי המקיף בישראל, מספק מגוון רחב מאוד של פרטים, אודות נכסים המוצעים בכל רגע נתון למכירה. בחירת משרדים לעסק איננה משימה קלה והיא כוללת מספר אתגרים, המצריכים התייחסות. משרד חדש אמור לספק לכם את מכלול הצרכים של העבודה המשרדית והמסחרית שלכם ובנוסף, במידה וקיימת חשיבות לכך, אתם תבחרו מיקום שיהיה נוח ללקוחותיכם, לעובדים שלכם ולכם. אתר מניבים – לוח הנדל"ן המסחרי, יאפשר לכם חיפוש מיטיב בין מבחר גדול של נכסים, על פי האזור המבוקש והגדול הנדרש לכם. סיכוי גדול שאתר מניבים, יניב עבורכם את התוצאה הרצויה. 

עוד מבחזית החדשות

דגשים חשובים בחיפוש המשרד המושלם

  • הגדרת צרכים מדויקת – במטרה למצוא באמת את המשרד המושלם עבורכם, מומלץ להגדיר מראש ובמדויק, את צרכי העבודה המשרדית, לה אתם זקוקים ובהמשך לכך, תוכלו להגדיר בצורה טובה את הגודל של השטח הדרוש לכם. בצורה זו, אתם ללא ספק, תייעלו מאוד, את תהליך החיפוש שלכם אחר המשרד המושלם לכם. 
  • מיקום נכון – המיקום של המשרד שלכם הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בתהליך קבלת ההחלטות שלכם, בעודכם מחפשים משרד. מה עליכם לבדוק בכל הקשור למיקום המשרד? בדקו את רמת הנגישות למקום, קרבה לתחנות אוטובוסים ורכבות, מה נמצא בקרבת המשרדים לרבות, בתי קפה, מסעדות, דואר, בנקים וכל דבר אחר החשוב לכם שיהיה בקרבתכם. בנוסף, בחירת האזור תשפיע מן הסתם על מחיר הרכישה של המשרד. במידה ואתם עורכי דין למשל, וחשוב לכם מתחם משרדים בעל מוניטין, עליכם לבדוק גם נושא זה ולוודא, האם עורכי דין נוספים ממוקמים במתחם וכו'. 

תכנון נכון לעבודה נוחה

הגודל של המשרד וחלוקת השטח שלו הם אלמנטים חשובים שיש להתייחס אליהם בכובד ראש בחיפוש משרדים להשכרה. חשוב מאוד להתאים את הגודל והחלוקה, לצורת העבודה שלכם, להיקף העובדים, צרכים מיוחדים אם ישנם וגם, לקחת בחשבון תהליכי צמיחה אפשריים. מרבית המנהלים אוהבים שהמשרד שלהם שקט ואינטימי וחשוב להם שיהיה חדר אחד מעט גדול יותר שישמש כחדר ישיבות. את כל אלה אתם חייבים לקחת בחשבון. בעלי עסקים נוהגים לעיתים, לשכור את שירותיהם של מעצבי פנים שהמומחיות שלהם היא משרדים, אולי גם לכם כדאי לחשוב על כך. 

תשתיות בסיסיות

משרדים מכל סוג, זקוקים לתשתיות בסיסיות כגון: תשתית חשמל מספקת וחזקה, מים, קווי אינטרנט מהירים ואיכותיים וכו'. בנוסף, יש לשים לב לתשתיות נוספות וחשובות ביותר כמו: מעליות בבניין, חנייה נוחה לדיירי המשרדים וללקוחות, מחסן במידה ואתם צריכים אחד כזה וכל אלמנט נוסף הייחודי לכם. 

משרדים להשקעה

כשמדברים על משרדים למכירה עוסקים לא רק במשרדים בהם אנחנו רוצים לשהות אלא, גם במשרדים אותם אנחנו מנתבים להשקעה מניבה. מעבר לתקציב ההשקעה העומד לרשותכם, ההיבטים הנוספים שיש לקחת בחשבון, דומים מאוד למצב בו אתם בעצמכם נכנסים לעבוד במשרדים אלה. כל לקוח שיגיע ויבקש לשכור מכם את המשרדים, ייקח בחשבון ויבדוק, את כל הפרמטרים שהוזכרו להלן.  

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים