משבר הקורונה הביא למכה אנושה בקרב חברות התעופה, בעקבות סגירת השמיים וחוסר הפעילות של החברות. כעת, עם פרסום ההקלות על ההגבלות והפעלתן המחודשת של חברות התעופה הישראליות, הן נדרשות להמציא את עצמן מחדש ולהתאושש מהמשבר אליו הן נקלעו.
חברת התעופה 'ארקיע' פרסמה פרסומת בה היא מכוונת ליריבתה שדווקא הייתה חברת התעופה הפעילה במהלך תקופת הקורונה – ישראייר.
הקופירייטרים של 'ארקיע' עבדו שעות נוספות והוציאו פרסומת הפונה לטסים לאילת, שהתבקשו לבחור בין רכב 'פרארי ל'חיפושית'. "תושבי אילת – אז במה הייתם בוחרים?", נכתב בפרסומת, כאשר הכוונה של חברת התעופה הייתה לעקוץ את חברת ישראייר.
הפוסט עורר סערה וגרר אחריו מבול של תגובות ברשת שמגנות את הפרסומת שכונתה על ידי רבים כ"נמוכה".
בין התגובות ברשת: "יש לכם עוד הרבה ללמוד מישראייר, נמוך ולא ראוי בעליל"; "ארקיע ירדתם ממש נמוך, אפילו יצאתם פאתטיים הפעם"; "כמה עצוב ולא ראוי להפחית בערך האחר", ועוד רבות אחרות.
בפוסט שפרסם ברשת החברתית, התייחס מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, לפרסומת העוקצנית וכתב: "הנזיר שמכר את הפרארי שלו. זהו, בו בזמן סיפור, משל ומדריך רוחני. זהו סיפורו של ג'וליאן מנטל, עורך דין שסגנון חייו הבלתי מאוזן מוביל אותו להתקף לב. התמוטטותו הפיזית מביאה למשבר רוחני שמאלץ אותו להתעמת עם דרך חייו ולחפש תשובות לשאלות היסוד של החיים. הוא יוצא במסע יוצא דופן לתרבות עתיקת יומין במזרח. הוא מגלה שם שיטה רבת עוצמה לשחרור הפוטנציאל של הגוף, הנפש והנשמה, ולומד לחיות חיים שיש בהם רגש, שלווה ומטרה. תאכלס אין על ישראייר".
כזכור, חברת ישראייר תהיה חברת התעופה הישראלית הראשונה שככל הנראה תפעיל טיסות לדובאי, היא תעשה את זה בתחילת חודש דצמבר וכבר עכשיו, פחות מיממה לאחר תחילת מכירת הכרטיסים ליעד, נמכרו כבר יותר מאלף כרטיסים.