שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גנץ: "לא משלה את עצמי שאהיה ראש הממשלה"
חשבון נפש
יו"ר 'כחול לבן' אומר הבוקר כי יאיר לפיד הוא אדם שעשה דרך ארוכה והוא ראוי לעמוד בראש המחנה: "יש לנו הרבה עולמות תוכן משותפים, אז טעינו בדבר אחד"
בני גנץ | צילום: אלעד מלכה

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ מתייחס הבוקר בראיון לתכנית 'קלמן ליברמן' לקריאתו אמש לחיבורים במחנה המרכז-שמאל וההצהרה כי הוא מוכן לוותר על המקום הראשון ומתייחס למצבה הפוליטי העגום של מפלגתו: "אני לא משלה את עצמי שאהיה ראש הממשלה בבחירות לכנסת ה-24", וכשהוא מתייחס לחיבורים בתוך המחנה הוא מוסיף, כי "עניין המקום הראשון הוא לא הסיפור".

גנץ לא שלל אפשרות לחיבור מחדש עם יאיר לפיד ואמר, "אני חושב שיש לנו מטרה משותפת. במקרה של לפיד ושלי יש גם הרבה עולמות תוכן משותפים לגבי הדברים שהיינו רוצים להשיג".

לדבריו, "המקום היחידי שהיינו חלוקים בו זה אם להיכנס לממשלת האחדות. אני מאמין שאפשר להגיע שוב להסכמות משותפות". על ההתבטאות נגד לפיד כשכינה אותו "שונא אנשים", אמר גנץ, כי כוונתו לא הייתה במובן השלילי. "לפיד עשה דרך ארוכה בפוליטיקה והוא ראוי לעמוד בראש המחנה ולהוביל אותו. כשאמרתי שהוא שונא אנשים לא התכוונתי במובן השלילי של העניין. מצטער שהוא נעלב", אמר גנץ.

כזכור, אמש התייצב גנץ בהצהרה לחיבורים ואיחודים בתוך מחנה המרכז-שמאל כשהוא מצהיר, כי הוא מוכן להקריב המון למען הוזזת נתניהו ששיקר והונה אותו בבחירות.

"הוא רימה אותי. הוא רימה אתכם, הוא רימה פעם אחת יותר מדי – מעכשיו יהיה תשלום במזומן על התרגיל
שהאיש הזה עשה ועושה למדינת ישראל", אמר גנץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים