שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » ביידן מינה את רון קליין לראש הסגל בבית הלבן
מתחילים לעבוד
רון קליין, יהודי אמריקני אשר שימש כראש הסגל של ביידן בתקופת כהונתו כסגן הנשיא וכפרויקטור ממשל אובמה למאבק במגפת האבולה, יסייע בגיבוש הצוות החדש בבית הלבן
ג'ו ביידן | צילום: Stratos Brilakis, שאטרסטוק

מינוי ראשון של נשיא ארצות הברית הנבחר, ג'ו ביידן, לקראת גיבוש הצוות שילווה אותו במסגרת תפקידו החדש.

הלילה הודיע ביידן כי החליט למנות את רון קליין לראש הסגל בבית הלבן. קליין, חבר בית הנבחרים לשעבר שנולד באינדיאנפוליס, שימש כאחראי מטעם ממשל אובמה לטפל במגפת האבולה שאיימה לפשוט ב 2014, וכן שימש כאחראי בצוות של סגן הנשיא אל-גור.

בהודעה שמסר אמר ביידן, "רון ניחן בכישרונות לגשר בין אוכלוסיות מכל קצוות הקשת הפוליטית וזה האיש שאני צריך על ידי בזמן שאנו מתמודדים עם מגפת הקורונה במדינתנו המפולגת".

עוד אמר ביידן, כי העבודה המשותפת שלו עם רון לאורך השנים היווה עבורו ערך מוסף, "בשנת 2009 חילצנו את הכלכלה האמריקנית ממשבר של כל הזמנים, וב-2014 התגברנו על מצב חירום בריאותי מפחיד במדינה".

קליין מצדו הגיב: "אני מצפה לעזור לו ולסגנית הנשיא הנבחרת להרכיב צוות מוכשר ומגוון לעבודה בבית הלבן. אנחנו מתמודדים עם האג'נדה השאפתנית שלהם לשינוי, ומבקשים לרפא את המחלוקות בארצנו".

יצוין, כי במהלך הקמפיין היה קליין לאחד האופוזיציונרים הקשים של טראמפ, כאשר בסרטון שהפיץ האשים את הנשיא בכניעה לנגיף הקורונה ולהנפת דגל לבן במאבק נגדו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים