שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » לאור הכישלונות באוקראינה: כך פוטין מתכנן להסיט ממנו את האש
פוטין פרסם צילום שלו מפגישה עם כמה קציני צבא בכירים בביקור במפקדה באוקראינה באזור שנכבש | הוא ביקש שיביאו הצעות צבאיות עבור המבצע הצבאי המיוחד באוקראינה
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין | צילום: שאטרסטוק ID1974

הבוקר (רביעי) פרסם משרד ההגנה הבריטי הערכת מצב, ולפיה נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מנסה להפיל את האחריות על המלחמה באוקראינה על קצינים בכירים בצבא הרוסי. 

בסוף השבוע ביקר הנשיא פוטין, במה שדווח בתקשורת הרוסית כמפקדת הפיקוד במחוזות שנכבשו באוקראינה. הם גם פרסמו תמונה של פוטין מפגישה עם כמה קציני צבא בכירים כולל ראש המטה הכללי של רוסיה ולרי גרסימוב, ושר ההגנה סרגיי שויגו. על פי הדיווח פוטין ביקש מהקצינים להביא הצעות לשלבים נוספים של "המבצע הצבאי המיוחד".

עוד מבחזית החדשות

משרד ההגנה הבריטי טען כי "התצוגות הללו שמפרסם פוטין נועדו ככל הנראה לסייע לו להסיט בהמשך את אחריותו של לכישלון הצבאי באוקראינה, לשיעורי התמותה הגבוהים ולהגברת חוסר שביעות הרצון של הציבור מהגיוס".

שר ההגנה הבריטי, בן וואלאס פרסם לאחרונה סקירה על ההתקדמות של רוסיה במלחמה עם אוקראינה, וטען כי כ-100,000 חיילים רוסים נהרגו, נפצעו או ערקו מאז החלה הפלישה לאוקראינה. לדעתו "היכולת הצבאית הרוסית נפגעה קשות על ידי השמדת יותר מ-4,500 כלי רכב משוריינים וממוגנים, וכן יותר מ-140 מסוקים וכלי טיס".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים