שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » 3,843 מאומתים חדשים – 27,525 חולים פעילים
קרובים לסגר
נכון להיום ישנם 253 חולים שמצבם מוגדר קשה ועוד 52 מונשמים. במצטבר מאז פרוץ הקורונה 6,509 אנשים שנדבקו בנגיף, נפטרו
נפתלי בנט במצגת בנושא הקורונה | צילום: חיים צח / לע"מ

הקורונה בישראל – המספרים ממשיכים לעלות. משרד הבריאות מעדכן כי מאמש אובחנו 3,843 אנשים כמאומתים לקורונה. זאת מתוך 102,749 אנשים שנבדקיו אמש לגילוי הנגיף. בישראל יש 27,525 חולים פעילים. נכון להיום (שישי) ישנם 253 חולים שמצבם מוגדר קשה ועוד 52 מונשמים. במצטבר מאז פרוץ הקורונה 6,509 אנשים שנדבקו בנגיף, נפטרו.

בסקר שנערך אמש ע"י חדשות 12 עלה כי 51% סבורים שהמדיניות של "חיים לצד הקורונה" של הממשלה הנוכחית הביאה למצב הזה של התחלואה במידה רבה ואף רבה מאוד, ואילו 44% חושבים שמדיניות זו הביאה למצב התחלואה הקיים במידה מועטה או כלל לא הביאה לכך.

בתוך כך, רה"מ בנט התייחס אתמול לנושא החיסון השלישי: "כל יום שעובר נותן לנו ביטחון לגבי רמת הבטיחות של החיסון השלישי. כרגע אפשר לומר: החיסון השלישי בטוח. אין לנו שום עדויות לתופעות לוואי רחבות. אחרי שנדע – אנחנו ננוע לחיסון במנה שלישית לחמישים פלוס, ולאחר מכן גם לגילאים יותר צעירים".

כזכור יו"ר האופוזיציה ח"כ נתניהו תקף אמש את רה"מ בנט על התנהלותו בקורונה: "הזמנו בזמן – הם לא הביאו את זה בזמן – ולכן המגפה מתפשטת. לא הייתה סיבה להתעכב" טוען נתניהו. "לא הייתה שום סיבה להגיע לסגר אלמלא המחדל של בנט, זה בכלל לא היה בלתי נמנע. בנט אמר בבחירות: 'אני אוציא אותנו מהקורונה תוך 5 שבועות'. בפועל הוא החזיר אותנו אל הקורונה תוך 5 שבועות. בנט גם הסביר שהחיסון לא יעיל נגד זן הדלתא. לא יאומן. במקום לקחת אחריות, בנט מאשים אותנו, אזרחי ישראל. זאת מנהיגות?".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים