שיתוף
תגובות
כללי » 1800 ספרי זוהר – רבבה של לומדים
לימוד וסיום אלף ספרי זוהר
אלף ושמונה מאות סיומים על ספר הזוהר, יערכו בכ"ה באלול, הלימוד החל היום על ידי עשרת אלפים איש שנענו לקריאתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו.
לוגו פרויקט לימוד וסיומי הזוהר

מעמד ענק של סיום למעלה מאלף ושמונה מאות ספרי זוהר, על ידי יותר מעשרת אלפים איש, יערך ביום כ"ה, באלול, בסדר לימוד שהחל היום, לאור קריאתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, לחידוש יוזמה שתוקנה על ידי כל רבני ארץ הקודש, לפני מאה ואחת שנה, כשגדולי ישראל קראו לסיים את ספר הזוהר עד לתאריך כ"ה בחודש אלול – יום בריאת העולם.

את פרויקט הענק הנוכחי, הוביל בנו בכורו וממשיך דרכו של האדמו"ר הרב פינטו, רבי יואל משה פינטו, שביוזמתו, יצא לאור המפעל הענק, אותו הואר תכנן וביצע בפועל, בפרויקט מדהים שזכה להצלחה גדולה, כאשר יש למעלה מאלף ושמונה מאות ספרי זוהר שילמדו, על ידי יותר מרבבת לומדים.

הרישום החל לאחר כאמור, לאור הצרות שפוקדות את עם ישראל בתקופה האחרונה, ביקש האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, לחדש את התקנה, כאשר בשובה ישראל הקימו מערכת דיגיטלית גדולה ומסודרת, דרכה ניתן לחלק את הזוהר לאלפי משתתפים, שכל אחד לוקח על עצמו עשר דקות לימוד ביום.

ראשיתה של התוכנית מבוססת על אגרת שנשלחה על ועליה חתומים מרא דארעא ישראל, רבי יוסף חיים זוֹננפלד זצ"ל, רבי יצחק ירוחם דיסקין הראשל"צ יעקב מאיר זצ"ל, רבי אברהם יצחק הכהן קוק, ועוד גדולים וקדושים, נקבע כי יוזמה זו היא הערובה לשמירה על ארץ הקודש, ולזירוז הגאולה, וכך כותבים גדולי התורה "אשר על כן, אנחנו חכמי ורבני עיר הקודש ירושלים תו"ב ובתי דינים, נתעוררנו לייסד לימוד הזוהר בארץ ובחוץ לארץ, בכדי לגמור הספר הזוהר ויהיה הסיום בכ"ה באלול הבעל"ט יום בריאת העולם, וילמדו הזוהר והתיקונים אלף פעמים".

תחילת הלימוד נקבעה להיום, כאשר הלימוד החל בשיעור מיוחד שמסר הרב פינטו בלוס אנג'לס ושיבח את כל העוסקים בגיוס הלומדים, כשהוא מציין את כל העוסקים בגיוס הלומדים, אשר הצליחו בתוך כמה יממות לגייס למעלה מעשרת אלפים איש שהתחייבו לסיים את ספר הזוהר הקדוש. בשיעור עמד הרב פינטו על הכוח העצום של לימוד הזוהר, על השינויים שעוברים על העולם בשנים האחרונות, ובמיוחד על העיכובים סביב ציונו של רבי שמעון בר יוחאי, והכוח העצום של לימוד הזוהר הקדוש, שמקרב את הגאולה

במהלך השיעור, הודיע הרב, על הרחבת מעגל הלומדים, לציבורים שונים כשבקרוב יוצעו מסלולים ותוכניות לימוד נוספות כדי להגיע לכ"ב אלף לומדים שיעסקו בספר הזוהר, עד לסיום הענק שיערך בכ"ה באלול, מידי שנה בשנה.

דבריו הזכיר הרב פינטו את אגרתם של גדולי התורה לפני למעלה ממאה שנה, באגרת כתבו גדולי התורה כי אלף סיומי הזוהר ביום בריאת העולם, יביאו להצלה מכל צרה וצער כי "לימוד הזוהר הקדוש – מבטל כל מיני פורעניות וגזירות קשות ורעות" וכי על כל אחד ואחד להיות שותף לתקנה, הן בעלי בתים והן תלמידי חכמים, לסיים את הזוהר הקדוש עד כ"ה באלול.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים