שיתוף
תגובות
חדשות » תתוגבר האכיפה בכבישי יו״ש: בהנחיית אלוף פיקוד המרכז נחתם צו שמחמיר עם העבריינים
אכיפה מוגברת
על רקע ריבוי התאונות בכבישי יהודה, יצאה מועצת בנימין במאבק להחמרת האכיפה. ראש המועצה ישראל גנץ ואלוף פיקוד המרכז נמצאים בשיח מקצועי מתמשך סביב אתגרי האכיפה
תגיות:
זירת תאונה | צילום: דוברות המשטרה

במסגרת שיתוף הפעולה, חתם האלוף יהודה פוקס על צווים שמחמירים את האכיפה ונותנים כלים בידי המשטרה למעצר מיידי של עברייני כביש סדרתיים ואף החרמה ועיכוב מיידי של כלי רכב. מעתה לא יוכלו נהגים לטעון שהם אינם בעלי הרכב שכן הצעד יהיה תקף הן נגד בעלי הרכב והן נגד הנוהג בו.

התיקון החדש מאפשר למשטרה להחרים את כלי הרכב אם לחובת בעליו או בן/בת הזוג של בעליו, עומדים קנסות שלא שולמו. בנוסף תוכל המשטרה להחרים כלי רכב של נהג אם לו או לבן/בת הזוג עומדים קנסות תנועה שלא שולמו גם אם כלי הרכב בו אינו בבעלותם.

בנוסף, עבירת אי ציות לרמזור אדום וכן עבירות נוספות כמו פניית פרסה שגרמה לסטיית רכב אחר או סיכנה עובר דרך תתווסף לסל עבירות התנועה החמורות שעד כה לא נחשבו כך ביהודה ושומרון בהעדר תחולת צו אלוף, ובגינן ניתן יהיה להחרים כלי רכב ולנקוט פעולות אכיפה חמורות.

למהלך הוראת האכיפה החדשה שותפים ח"כ אורית סטרוק, ראש המועצה ישראל גנץ, אלוף הפיקוד, משטרת ישראל והייעוץ המשפטי. צעדים נוספים צפויים בסוגיה הזו.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ בירך על צו האלוף ואמר: ״תודה לאלוף הפיקוד ולמפקד המחוז במשטרה, שרתומים למשימת הגברת האכיפה נגד עברייני הכביש ונחוש לשפר את יכולות האכיפה. שבחים מגיעים לח"כ אורית סטרוק על שדחפה את המהלך בכנסת. הצווים שיכנסו לתוקף יצילו חיים. יש לפעול כדי שזו תהיה יריית הפתיחה למענה בהול שיש לקדם בנוגע לאכיפה על עברייני הכביש בדגש על הנהגים הערבים תושבי הרשות הפלסטינית. יש שורת תיקונים שאנו דורשים לקדם".

עוד ציין ישראל גנץ את שוטרי התנועה ושיבח את פועלם "השוטרים המסורים יוכלו כעת לבצע את תפקידם ולמלא את המשימה החשובה להצלת חיי התושבים ועוברי הדרך. כולנו מודים להם".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. מה יש לשוחח על "אתגרי האכיפה"?
    שימו מצלמות בכל פינה, וניראה את הגבר שיעיז לקחת פס לבן/רמזור אדום או כל עבירה אחרת

  2. זה תמיד נכון שהנהגים לא שמים לב כשהם בטלפון ויש להם רמזורים או חציית כביש זה לא משנה איפה בארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים