שיתוף
תגובות
חדשות » תקרית מביכה: נתניהו סירב להיות עם בן גביר על אותה הבמה
בחירות 2022
בן גביר התעקש להישאר על הבמה, ונאלץ לרדת ממנה לאחר שמארגני האירוע דרשו זאת ממנו | הוא צעק לעברם: "תתביישו לכם"
אחרי שבן גביר ירד, נתניהו נכנס והחל לנאום

אתמול בלילה (מוצאי החג) התקיימו הקפות שניות בכפר חב"ד. מאחר ואנו נמצאים כשבועיים לפני הבחירות, הפך האירוע לאירוע פוליטי כאשר אישים שונים נשאו דברים על במת האירוע. כאשר הגיע יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו למעמד, הוא סירב לעלות על הבמה, בה רקד באותה עת יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר. נתניהו דרש מהמארגנים להוריד את בן גביר מהבמה, כדי ששניהם לא יהיו על הבמה בעת ובעונה אחת. 

מתיעוד האירוע ניתן לראות, כי מארגני האירוע מנסים לשכנע את בן גביר לרדת מהבמה, אך הוא סירב וצעק עליהם בתגובה "תתביישו לכם". למרות זאת, נכנע בן גביר למארגנים וירד מהבמה. התקרית הלא נעימה התרחשה עקב המלצת מיועציו הקרובים, שטען כי תמונה משותפת שלו עם בן גביר בעיתוי הזה, תזיק לקמפיין הבחירות ועשויה לפגוע בסיכוייו להרכיב ממשלה. על פי הדיווחים יועצי נתניהו הסבירו לבן גביר שצילום משותף עם נתניהו יחבל בסיכוייו של האחרון להקים ממשלה מרחבה, שכן בני גנץ נתנגד בנחרצות לבן גביר.

בשבוע שעבר נפגשו נתניהו ובן גביר וסיכמו לפעול בתיאום עד הבחירות. מטרת הפגישה הייתה לתאם מהלכים תקשורתיים ולמקד את קהל היעד לבחירות. נתניהו מעוניין שבן גביר יקדיש את מאמציו בקהל המסורתי ובקהלים שלא הצביעו בבחירות הקודמות, ולא בתומכי הליכוד המסורתיים.  לאחר שנתניהו עזב את המקום, חזר בן גביר לבמה והתקבל בתשואות. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים