שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » תקלות במחשב שאפשר לפתור לבד
תקלות במחשב
בסיוע צוות המומחים של פורטל מחשב בקוויק – פורטל השוואת מחירי תיקוני מחשב ואיתור טכנאי מחשבים, ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים לתיקון מחשב לבד
| צילום: FREEPIK

הנה כל מה שצריך לדעת על תקלות נפוצות במחשב שאפשר לסדר לבד. 

בעזרת מדריך תקלות מחשב, נוכל ללמוד כיצד לפתור תקלות במחשב ולתקן זאת בעצמנו. הסוגים הנפוצים ביותר של תקלות מחשב הם תקלות חומרה ובעיות תוכנה, אך לעיתים גם ציוד היקפי של מחשבים עשוי להתקלקל. כמו כן, כשלים בחומרה הם אפשריים, כשל באספקת החשמל, התחממות יתר של המחשב, נזק פיזי ללוח האם או לרכיבים אחרים, ספק כוח לא עובד, בעיות תוכנה, ביצועים איטיים ועוד 

מה חשוב לדעת על תיקון תקלות נפוצות במחשב 

תקלות מחשב יכולות לקרות בדרכים רבות. חלקן קל לתקן, בעוד שאחרות דורשים להתקשר לעזרה מקצועית או טכנאי מחשבים. בעזרת פורטל מחשב בקוויק תוכלו לבצע השוואת מחירים לאיתור טכנאי מחשבים. אבל יחד עם זאת, חשוב לציין שלא תמיד יש צורך בהזמנת טכנאי תקלות נפוצות במחשב. לא פעם, אפשרי לפתור את התקלות האלו לבד. 

תקלות מחשב נפוצות הן: מסך כחול או מסך קפוא, שגיאות צצות על המסך, כאשר המחשב לא עולה כמו שצריך, מחשב מופעל מחדש מעצמו ועוד. תקלות מחשב יכולות להיגרם מהרבה דברים, כולל שגיאות חומרה ותוכנה. מאמר זה ידון בכמה מהסוגים הנפוצים ביותר של תקלות מחשב שאתה עלול להיתקל בהן בבית, אבל חשוב לזכור – אל תחסכו בעזרה מקצועית. לא פעם, תיקון חובבני יכול בקלות להוביל להרחבה של נזקים עמוקים יותר במחשב. 

תקלות נפוצות במחשב מסוגים נוספים

כאשר המחשב קופא או קורס, ייתכן מאוד שזו בעיה של זיכרון RAM נמוך. במקרים אלו, תוכלו להשתמש בתוכנות של תיקון מחשב אשר מבצעות ניקוי של זיכרון מטמון וקבצים שמכבידים על המחשב שלכם. 

כאשר המחשב מתחמם יתר על המידה, המחשב לא נדלק או כבה, המסך של המחשב מהבהב או לא פועל, רוב הסיכויים שתצטרכו טכנאי מחשוב. טכנאי מחשבים עשוי לטפל גם במקרים שבהם המכשיר לא מגיב או נכבה באופן בלתי צפוי, האטות ופיגור (DELAY) במערכת ועוד. 

אז מה התקלות שפותרים לבד? 

יש הרבה תקלות מחשב שניתן לפתור בעצמך. הנפוצות שבהן הם תקלות חומרה. אם המחשב שלך לא נדלק, נסה להפעיל אותו מחדש על ידי לחיצה על לחצן ההפעלה. אם אינך שומע דבר כאשר אתה מפעיל את המחשב, ייתכן שהסיבה לכך היא שהרמקולים אינם מחוברים כראוי או שהם שבורים. כמו כן, ייתכן שכרטיס הקול שלכם צריך התקנת DRIVER מחדש. עצה מאיתנו, אם יש לכם בעיות תוכנה עם המחשב או בעיות של אפליקציות שאינן פועלות, תמיד יהיה כדאי להתקין מחדש דרייברים. זה עשוי לפתור בעיות שונות כמו יישומים שאינם מגיבים לכם או גורמים למחשב להיתקע. 

קרדיט מיוחד: פורטל מחשב בקוויק על שיתוף המידע במאמר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים