שיתוף
תגובות
חדשות » תקיפה ישראלית בנמל התעופה בחלב: פעם שנייה בתוך שבוע
חזית איראנית
ישראל תקפה פעם נוספת בשדה תעופה שהופצץ והושבת בשבוע שעבר | ארגון אופוזיציה טוען שמדובר ביעדים צבאיים | גורם צבאי סורי: ״מסלול ההמראה נפגע קשות, הנמל מושבת״
תקיפת שדה התעופה בחלב

בפעם השנייה השבוע, מתקבל הערב (שלישי) דיווח מכלי התקשורת הסוריים, על תקיפה בשדה התעופה האזרחי בחלב. בטלוויזיה הסורים מפנים אצבע מאשימה לכיוון ישראל, וטוענים שמדובר בתקיפה ישראלית. על פי הדיווח נגרמו נזקים כבדים ושדה התעופה נסגר לפעילות.

על פי הדיווח הסורי נשמעו כמה הדי התפוצצויות בחלב, וכנאה שאחד המסלולים בשדה נפגע מהתקיפה.

התקשורת הממלכתית הסורית דיווחה הערב כי בנוסף לשדה התעופה האזרחי, הותקף ונפגע גם שדה התעופה הצבאי אל-נירב, לטענתם חלק מהטילים יורטו על ידי מערכות ההגנה האוויריות של סוריה.

על פי הערכות מומחים, התקיפה הערב, השנייה בתוך שבוע, נועדה להבהיר לטהרן, שישראל לא תסכים להמשך העברת אמצעי לחימה בדרך האוויר לנמלי התעופה בסוריה.  

כזכור, גם שדה התעופה הבינלאומי בדמשק הותקף ויצא מכלל פעולה, לאחר שסוריה התעלמה מאזהרות ישראל בנושא העברות הנשק של איראן.

תקיפת שדה התעופה בחלב, מגיעה לאחר שביום רביעי האחרון תקפה ישראל את שדה התעופה הצבאי בחלב וגרמה לנזק כבד למסלול ההמראה. בתקיפה זו נהרגו שבעה בני אדם ונפגע מטוס איראני ששהה על הקרקע ונחת מספר דקות קודם לכן. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים