שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » תציעו לבנט – תמיכה בחוק תמורת הילדה
להציל נפש אחת
על הח"כים החרדים להשתמש במשבר הקואליציוני ולפנות לבנט ושקד: "תנו לנו את אלטע פה בישראל כשהיא חיה, וניתן לכם בתמורה את אצבעותינו בעד חוק איחוד המשפחות"
אריה דרעי ונפתלי בנט | צילום: אתר הכנסת

פרשת אלטע פיקסלר תפסה את הציבור הישראלי כשהוא לא פנוי רגשית לעוד מקרה טרגי. אם זה אסון מירון או שנת הקורונה שגבתה אלפי קורבנות. לאף אחד אין זמן וכוח לחשוב על עוד מקרה מצער כזה או אחר, הציבור בישראל עסוק בלחזור לשגרה ואין כוחות לסיפורים קשים שייקחו כותרות ויעיקו על המחשבות.

אולי גם הציבור החרדי נמצא בטראומה מאסון מירון ואין לו כוח לעוד צרות, ולכן לא עושים הפגנות ומחאות. אולי גם כי אבי הילדה לא מקושר מספיק לעמדות מפתח. אמנם ישנם מספר עיתונאים חרדים שלקחו זאת כפרויקט, אך העיתונות החרדית הגדולה ספק אם הקדישו בכלל את העמוד האחורי באיזה יום רביעי אפרורי.

הח"כים החרדים עשו מעשה סמוטריץ' ושלחו מכתבים לשגרירים, ואני לא מזלזל. בצלאל סמוטריץ' לאורך כהונתו לימד כלל, כאשר מתעורר משבר הוא כותב מכתב, האם זה עוזר? אין לי מושג כי קמה לה ממשלה של בנט-לפיד למרות כ-,936,458 מילים שכתב.

ידיהם כבולות והם באופוזיציה זה לא תירוץ שיכול להתקבל, כי לפני חודש כשהפרשה עוד הייתה בתחילת דרכה הם ישבו בקואליציה, וכן גם היום עוד לא מאוחר, מה שמצופה מהח"כים החרדים לעשות הוא "להודיע על עסקת חליפין להצלת חייה של ילדה יהודייה".

על הח"כים החרדים להשתמש במשבר הקואליציוני לטובת הצלת הילדה ממוות. עליהם לפנות לבנט ושקד בדרישה מפתה: "תנו לנו את אלטע פה בישראל כשהיא חיה, וניתן לכם בתמורה את אצבעותינו להצבעה בעד חוק איחוד המשפחות שאתם יוזמים, כך אתם מרוויחים שלא ירשם בהיסטוריה מבוכה לבנט שבתפקידו כראש הממשלה התאחדו מחבלים מעזה ולבנון ויוציאו לפועל פיגועים, ואנחנו נרוויח שהצלנו נפש מישראל".

הדבר צריך לצאת לפועל גם במחיר שהעסקה תוביל ריב ומשבר עם נתניהו, שגם ככה בזמן כהונתו לא זכתה הילדה שהוד מעלתו יטפל ויעזור להציל את חייה, כי מה לעשות שהיא לא בוגרת מספיק כדי להעביר חומרים אסורים ולהיות מקורבת לאחד הנהגים.

אני סקפטי שהעסקה תצא לפועל. יותר מאמין שיחכו שבית המשפט בבריטניה יגזור עליה סופית מוות, ואז יתקפו את בנט על כך שבזמן כהונתו נרצחה פעוטה יהודייה על לא עוול בכפה. אולי אולי יאמין מאן דהו בן 80 שהם עשו את המקסימום שהם יכולים, כי הרי העיתונים החרדים יכתבו כך אז מי הוא שילין.

אבל אנחנו הציבור צריכים לעשות חשבון נפש איך הגענו למצב שילדה יהודייה מובלת אל ההורג והרחובות סביב שגרירות בריטניה בישראל ריקות מאדם, מלבד עמדת שידור של רדיו חרדי שהגיעו למחות על העוול הנוראי. איך זה שילדים, נערים והורים בכלל לא יודעים על הסיפור הנוראי.

המינימום שאתם יכולים לעשות זה להתפלל ולהעביר את השם לתפילה "אלטע בת חיה" שתזכה לרפואה שלמה ולהגיע לארץ ישראל לחיות חיים של ילדה תמימה וטהורה.

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. "אין דוחין נפש מפני נפש"
    עם כל האמפטיה לתינוקת האומללה, תמיכה כלשהי בממשלה הרעה הזו תביא ליותר שפך דם בישראל ח"ו
    דוקא בגלל הערך העליון של קדושת החיים שב"ה גם השמאל החילוני בארץ מבין, חייבים לדרוש את הצלת הילדה ללא שום קשר ותמורה בשום צעד פוליטי!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים