שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » תפנית דרמטית: חשד שהחטוף באתיופיה זייף את חטיפתו
פרשת החטיפה
המשטרה המקומית באתיופיה דוחה בתוקף את הדיווחים שישראלי נחטף במדינה |החשד: האיש זייף את חטיפתו מטעמים כלכליים
תגיות: ,
חטיפה, חטוף אילוסטרציה | צילום: YAKOBCHUK VIACHESLAV, שאטרסטוק

משטרת אתיופיה פרסמה היום (חמישי) הכחשה לדיווח על ישראלי שנחטף על אדמת אתיופיה. במשרד החוץ העלו חשד ביממה האחרונה כי הישראלי בן ה-79 זייף את חטיפתו כדי לגרוף כספים מבני משפחתו. עוד מסרו במשרד החוץ כי בשלב זה תם הטיפול בעניינו.

דובר המשטרה במדינה אמר כי "לאחרונה מופצות ברשתות החברתיות שמועות על כך שישראלי נחטף בגונדר, גם מפקד המחוז אמר אחרי שבדק שהוא לא נחטף".

עוד מבחזית החדשות

לדבריו, "אותם אנשים שמפיצים את הסיפור הזה מפרים את הסדר הציבורי וזורעים בהלה. אנו פונים לתושבי גונדר להתעדכן באמצעותנו ולא באמצעות הרשתות".

אחד מקרובי משפחתו טען היום, כי בני המשפחה ממשיכים לדאוג לו מאוד, וכי אין להם שום מידע לגביו. "אנחנו מנסים מאז הבוקר ליצור קשר עם משרד החוץ והם לא עונים לנו" אמר והוסיף "אנחנו יודעים שבחדשות בגודנר אמרו בבוקר שלפי המשטרה אין אף חטוף באתיופיה, ויכול להיות שמזה הסיקו בישראל את הדבר הזה. אבל אנחנו יודעים שבאתיופיה, לפעמים ממש כמו בישראל, לא נפתחת חקירה אם אין תלונה רשמית".

על פי הדיווח בימים האחרונים, האזרח שנסע לטיפול רפואי במדינה שלח הודעה קולית לבני משפחתו ובה הוא אמר: "תעזרו לי. אני באמצע הג'ונגל. גשם זלעפות יורד. תעזרו לי. הייתי צריך לבוא יום ראשון. כנראה שאשאר פה. תעזרו לי ילדיי. את הצרה הזאת לא לתת לאויבים. עיזרו לי". כמו כן נשלחה לבני המשפחה תמונה שבה הוא נראה כפות.

במשרד החוץ הגיבו לאחר פרסום הדיווח על החטיפה: "אמש התקבל דיווח במחלקה לישראלים במצוקה במשרד החוץ אודות אזרח ישראלי שנחטף במהלך שהותו באתיופיה בחבל גונדר. המחלקה לישראלים בחו"ל נמצאת בקשר עם בני משפחתו בארץ ופועלת מול האינטרפול בעניין. קונסול ישראל באתיופיה נמצא בקשר עם גורמי הביטחון המקומיים במטרה להביא לשחרורו של האזרח הישראלי בהקדם, בריא ושלם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים