שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » תלמידי הישיבה המיוחדים שריגשו את חבר מועצת גדולי התורה
פירותיך מתוקים
מבחן על פרק אלו מציעות מרגש נערך בישיבת 'תפארת שמואל' שע"י מערך החינוך של ארגון 'אהל שרה' בהשתתפות הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט"א שבחן את התלמידים המיוחדים
חבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי שרגא שטיינמן בוחן את הבחורים

בישיבת 'תפארת שמואל' לבחורים מיוחדים עם מוגבלויות, השייכת למערך החינוך של 'אהל שרה', החליטו להמחיש לתלמידי הישיבה את משמעות הפסוק 'עץ חיים היא למחזיקים בה' ואת הקשר בין לימוד התורה לט"ו בשבט, וערכו מעמד מיוחד של טיש ט"ו בשבט בשילוב סיום פרק 'אלו מציאות' שאותו למדו בישיבה בחלקו הראשון של זמן החורף.

את המעמד המיוחד, כיבד בנוכחותו ראש ישיבת 'אורחות תורה' חבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט"א. בפתח המעמד, הציג מנהל הישיבה הרב אליהו מושקוביץ את סדר היום הישיבתי ואת המאמצים הכבירים שעושים התלמידים על מנת ללמוד בצורה ישיבתית ככל בני גילם בעולם הישיבות.

בעיצומו של האירוע בחן הגר"ש שטיינמן את התלמידים על ידיעותיהם בחומר הנלמד. וכך, בנוכחות ראש מוסדות אהל שרה הרב אברהם גינזבורג, הרב יהודה הבר יו"ר ארגון יד על הלב, צוות הישיבה והצוות הטיפולי, הפגינו התלמידים את בקיאותם בפרק אלו מציאות וענו בהצטיינות על שאלותיו של הגר"ש שטיינמן.

ההתרגשות הרבה ניכרה על פניו של ראש ישיבת אורחות תורה, שלא חסך במילים על זכות מתיקות התורה וחביבות הלימוד של התלמידים שמשקיעים ומתמצאים בחומר הלימוד על אף האתגרים הקוגניטיביים. לאחר המבחן עברו התלמידים לקבל פירות שנשתבחה בהם ארץ ישראל וברכה אישית מראש הישיבה. גם הנהלת הארגון וראשי ישיבת תפארת שמואל עברו לפני הגר"ש שטיינמן וזכו לברכות מאליפות על ההישגים המיוחדים של הישיבה.

בסיום האירוע אמר ראש מוסדות אהל שרה הרב אברהם גינזבורג בהתרגשות: "חלומם של הורי, מייסדי אהל שרה היה להעניק לכל תלמיד וכל אדם עם מוגבלות את היכולת להיות שווה בכל תחומי החיים. ישיבת 'תפארת שמואל', מגשימה את החזון שלהם. לראות את התלמידים עם המוגבלויות מגיעים להישגים בלימוד תורה, נותן משמעות חדשה למתיקות וערבות התורה"

הגב מלכה וינברג מנהלת אהל שרה שמלווה את הישיבה מרגע ההחלטה על הקמתה מציינת בהתרגשות: "חלומם של מייסדי אהל שרה היה להעניק לכל תלמיד וכל אדם עם מוגבלות את היכולת להיות שווה בכל תחומי החיים. ישיבת 'תפארת שמואל', מגשימה את החזון של המשפחות לאפשר לילדים שלהם מסגרת תורנית ישיבתית מובהקת שלצד לימודי הגמרא ממשיכה להעניק את כל מה שמסגרת מקצועית מקבילה אמורה לתת. כולל פעילויות בתחום כישורי חיים , מיומנויות אישיות וחברתיות וכל מה שמכשיר אותם לעצמאות מיטבית ושילוב בקהילה".

1 הגר"ש שטיינמן מברך את ראש המסדות הגרי"א גינזבורג
צילום: שלומי כהן
2 חבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי שרגא שטיינמן בוחן את הבחורים
צילום: שלומי כהן
3 מנהל הישיבה הרב אליהו מושקוביץ בשיח עם הגרש שטיינמן
צילום: שלומי כהן
4 מנהל הישיבה הרב אליהו מושקוביץ נושא דברים
צילום: שלומי כהן
5 צוות הישיבה מתברך
צילום: שלומי כהן
6 ראש מוסדות 'אהל שרה' הגרי"א גינזבורג שליט"א
צילום: שלומי כהן
7 תלמידי הישיבה במבחן
צילום: שלומי כהן
8 תלמידי הישיבה מתברכים
צילום: שלומי כהן
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים