שיתוף
תגובות
חדשות » תיעוד של חמאס: כך פרצנו את הגדר וחדרנו לישראל מהאוויר ומהיבשה | תיעוד
חרבות ברזל
ארגון החמאס פרסם תיעודים של החדירה לישראל מהאוויר ומהיבשה | בתיעודים נראים המחבלים חודרים למוצב ארז ויורים לכל עבר
תגיות: ,
מחבלי חמאס | צילום: Abed Rahim Khatib, שאטרסטוק

המלחמה ברצועת עזה נפתחה אתמול (שבת) בהתקפה חסרת תקדים של חמאס, שתפסה את ישראל בהפתעה מוחלטת באמצע השבת והחג. התיעודים שארגון הטרור מפרסם אמנם משמשים ללוחמה פסיכולוגית נגד ישראל, אך חושפים בזה אחר זה את המחדל הגדול שגבה את חייהם של ישראלים רבים .

בתיעוד שפרסם חמאס אתמול, נראים הרגעים הראשונים שבהם חדרו המחבלים למעבר ארז. תחילה, הם נראים פותחים באש לעבר המקום וחודרים למוצב כשהם חמושים, וממשיכים לירות סביבם, כשהמטרה הייתה לחטוף חיילים וקצינים ישראלים.

עוד מבחזית החדשות

בתיעוד נוסף שהתפרסם היום, נראית מכת הפתיחה של האויב, שפתח במתקפה שלא נראתה כמותה. בתיעוד מוצגים מטחי הירי הכבדים מעזה, כאשר בחסותם – חמאס פושט מהאוויר.

ארגון הטרור מציג בפירוט איך בוצעה המתקפה המשולבת מרצועת עזה שכללה ירי של אלפי רקטות לשטח ישראל, כולל לאזור גוש דן, שימוש בכטב"ם הפצצות ובכוחות מיוחדים שמטרתם לשבור את ההרתעה הישראלית ואת אמצעי ההגנה וכך לפרוץ לשטח ישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. בגרמינה שרפו וחנקו 36 בני משפחתי בלי רובים לא הצלחנו להתנגד – כאן בארץ אחרי מעשה הברברי חובה לפגוע בהם "עין תחת עין " לזרוע פחד בהם הרגו 1300 נהרוג 5300 אחרי סיכוי שהם ירגעו . 2] מיליארדים שהושקעו בעזה גם ע"י ישראל
    יכולתם לקנות את אנשיהם ולהחליף לשלטון לויאלי לישראל – 2] אפשר לשים אפוטרופוס עליהם את סעודיה או אמירויות
    ומצרים 4] אם חס וחלילה לא נצליח לסיים איתם בקרוב ניכנס לבעיה חמורה שיחשבו שאנו חלשים 5] אפשר לשים דרוזים מושלים מטעמינו בעזה 6] הם החליטו לשלוח רקטות מדי פעם להאריך את הסבל ולזרוע אי וודאות גם אנו ננהג נשלח מדי פעם טנקים משטחינו או מטוסים בהפתעה 7] להרוג גם אזרחים [בטעות ] עד החזרת שבויינו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים