שיתוף
תגובות
חדשות » תיעוד קריסת הגשר בהודו: לפחות 134 בני אדם נהרגו
אסון בהודו
הגשר הוקם לראשונה במאה ה-19 בחצי השנה האחרונה, עבר עבודות שיקום. לפני ארבעה ימים הוא נפתח מחדש | כוחות גדולים של צבא הודו סורקים את הנהר במטרה לאתר ניצולים
קריסת הגשר בהודו | צילום: צילום מסך

אסון בהודו. אתמול (ראשון) קרס גשר במדינת גוג'אראט במערב הודו. בעת ששהו עליו מעל 400 בני אדם. כתוצאה מהקריסה נספו 134 בני אדם, אך הצפי הוא שהמספר יעלה. ההערכה היא כי מרבית הנפגעים באסון הם נשים, ילדים וקשישים.

תיעוד רגעי הקריסה

כוחות הצלה רבים של רשויות החירום המקומיות וצבא הודו, פעלו במשך הלילה כיד לאתר ניצולים במי הנהר. עד כה נמשו כ-177 ניצולים ו-134 נספים. בשעות אלו ממשיכים החיפושים אחרי ניצולים.

סורקים את מי הנהר במטרה לאתר ניצולים נוספים

הגשר שקרס מעל נהר המאצ'הו נבנה במאה ה-19,  ועל פי הערכות קרס בשל המשקל החריג של מאות בני אדם ששהו עליו בבת אחת. השבוע הזה נחשב כראש השנה על פי לוח השנה ההודי ורבים מאזרחי הודו נוסעים לכל רחבי המדינה כדי לפגוש ולחגוג את החג עם בני משפחתם וחבריהם.

יש לציין כי בחצי השנה האחרונה היה הגשר, באור 232 מטר, היה  סגור לכל אורכו, למעבר הולכי רגל, בשל עבודות תחזוקה. הגשר נפתח מחדש לפני ארבעה ימים בלבד לקראת ציון חגיגות השנה החדש בלוח השנה הגוג'אראטי. מתיעוד של מצלמות האבטחה נראה כי כבלי המתכת שהחזיקו את הגשר התנתקו וגרמו לקריסתו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים