שיתוף
תגובות
חדשות » תינוק פלסטיני נפצע אנוש מירי מחבלים
פעוט בן שלוש נפגע בראשו, ואביו נפצע קשה מירי שכוון ככל הנראה לעמדה הצבאית סמוך ליישוב חלמיש בבנימין | צוות מד"א שהוזעק למקום הצליח להשיב לפעוט את הדופק
פינוי הפעוט | צילום: דוברות בנימין

פעוט פלסטיני בן שלוש נפצע הערב (חמישי) אנוש, ואביו נפגע קשה, מירי שכוון לעבר עמדה צבאית סמוך ליישוב חלמיש שבבנימין. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע פעולות החייאה בפעוט והצליח להחזיר לו את הדופק. הוא פונה במסוק לבית החולים תל השומר. הסהר האדום פינה את האב לבית חולים ברמאללה.

האירוע התרחש בכביש כביש 465 סמוך ליישוב נווה צוף. המחבלים, שהספיקו להימלט, ביצעו ירי לעבר ה"פילבוקס" בו היו לוחמי צה"ל. לא היו נפגעים בקרב החיילים במקום.

עוד מבחזית החדשות

מדובר צה"ל נמסר כי בוצע ירי לעבר ה"פילבוקס" אך הלוחמים לא השיבו באש לעבר המחבלים, כך שהפצועים נפגעו מאש הפלסטינים. עם זאת, יש לציין כי תושבי הכפר נבי-צאלח הסמוך טוענים כי הפצועים נפגעו מירי צה"ל. במושבים האחוריים של הרכב ישבו בני משפחה נוספים, שלא נפגעו באירוע.

ממד"א נמסר כי בשעה 20:52 התקבל דיווח על 2 פצועים מירי בכביש 465 סמוך לחלמיש. חובשים ופראמדיקים של הארגון בשיתוף כוח רפואה של צה"ל מעניקים במקום טיפול רפואי לפצועים פלשתינאים, בהם ילד בן 3 במצב אנוש וגבר כבן 40 במצב קשה. מסוק הוזנק לאירוע.

חובש בכיר במד"א, גדי אמיתון סיפר: "תושבים בישוב שמעו את קולות הירי ודיווחו על האירוע ואני הוזנקתי למקום ע"י מוקד מד"א. הגענו לכיכר הכניסה המזרחית של הישוב וראינו את הגבר והתינוק שוכבים על המדרכה כשהם סובלים מפצעי ירי בגופם. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירות דימומים וחבישות. הגבר פונה ע"י אמבולנס של הסהר האדום לשטחי הרשות. ואנחנו ביצענו פעולות החייאה בתינוק שהיה מחוסר הכרה. יחד עם כוח רפואה צבאי שהגיע למקום נלחמנו על חייו עד שליבו חזר לפעום. תיאמנו נקודת חבירה עם מסוק שנחת בסמוך והוא מפנה את התינוק לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים