שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » תוך ארבעה ימים: תקיפה שלישית בסוריה הלילה
סוכנות הידיעות הרשמית של סוריה, סאנא, דיווחה על תקיפה ישראלית בחומס | על פי הדיווח ארבעה אנשי צבע נפצעו ונגרם נזק | ארגון אופוזיציה: "האתר שהותקף – בסיס צבא
תגיות: ,
התקיפה הלילה בסוריה | צילום: רשתות - לפי סעיף 27א'

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית סאנא דיווחה הלילה (מוצ"ש) כי מערכות ההגנה האווירית הסוריות הופעלו בעקבות תקיפה ישראלית באזור חומס. לפי דיווחים בכלי תקשורת במדינה נפצעו ארבעה אנשי צבא בתקיפה. עוד דיווחו בכלי התקשורת כי נגרם נזק לאתרים שהותקפו, ושמערכות ההגנה האווירית הצליחו ליירט מספר טילים.

יעד התקיפה הלילה | צילום: התקשורת הסורית

עוד מבחזית החדשות

לפי סוכנות הידיעות, הדי פיצוצים נשמעו באזור התקיפה, שכללה שיגור של מספר טילים משמי צפון לבנון. המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון המזוהה עם האופוזיציה שמקום מושבו בלונדון, מסר על "תקיפה ישראלית נגד בסיס מערבית לעיר חומס. האתר שהותקף הוא בסיס צבאי שבו נמצאים פעילי חיזבאללה".

גם ביום חמישי בלילה דווח בסוריה כי הדי פיצוצים נשמעו באזור דמשק ומערכות ההגנה האווירית הסוריות פעלו נגד תקיפה באזור. סוריה דיווחה על התקיפה לאחר חצות, סמוך לשעה 00:30 והאשימה את ישראל בתקיפה..

המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם דיווח כי "התקיפה הישראלית השנייה בתוך 24 שעות" התרחשה מערבית לדמשק. כמה טילים של חיל האוויר הישראלי שוגרו לעבר בסיסים של צבא סוריה ואתרים של המיליציות האיראניות במקום. בתקיפה נפגע מחסן של אמצעי לחימה, והדי פיצוצים נשמעו באזור. מקור אופוזיציה אמר ל-ynet כי "הותקף מחסן ששימש את איראן באזור דמשק, יש פגיעה ודאית". מערכות ההגנה האווירית של סוריה יירטו טיל אחד לפחות.

לפי המרכז הסורי, בתקיפה שיוחסה לישראל נהרגו חמישה פעילים במשמרות המהפכה של איראן במדינה. מוקדם יותר באותו היום הודיעה איראן כי יועץ צבאי של משמרות המהפכה נהרג הלילה בתקיפה המיוחסת לישראל באזור דמשק. לפי הדיווח בסוכנות הידיעות "תסנים" ובטלוויזיה האיראנית, ההרוג הוא מילאד חיידרי. שהיה איש מנגנוני המודיעין של משמרות המהפכה של איראן, שעוסקים בהכוונת פיגועים נגד ישראל. הוא היה בסוריה, במקום שבו נתפס, עם אנשי מיליציות פרו-איראניות.

עוד מבחזית החדשות

גורם צבאי סורי מסר לתקשורת הממלכתית במדינה שהתקיפה התבצעה בשעה 01:20, ובמהלכה חיל האוויר הישראלי תקף יעדים באזור דמשק באמצעות כמה טילים שנורו מכיוון רמת הגולן. "מערכות ההגנה האווירית יירטו את הטילים והפילו חלק מהם", טען. "שני חיילים נפצעו בתקיפה, ונגרם נזק". לפי מרכז המעקב, היעד של התקיפה היה אתר של המיליציות האיראניות באזור כפר סוסא שבדמשק.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים