שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » תאונה קשה בדרום קוריאה: אוטובוס עם תיירים ישראלים התהפך
אישה אחת נהרגה ו-9 מבין הנוסעים נפצעו בינוני עד קשה | האוטובוס התהפך על צידו בעיר צ'ונגג'ו | נציגי משרד החוץ בדרכם למקום
זירת התאונה | צילום: לפי סעיף 27א'

ישראלית נהרגה ו-9 ישראלים נפצעו בינוני עד קשה בהתהפכות אוטובוס היום (חמישי) בצפון מחוז צ'ונג צ'אנג בדרום קוריאה. על האוטובוס היו 33 מטיילים ישראלים, שהיו בדרכם לבית המלון בו התארחו. הטיול התקיים במסגרת טיול מאורגן.

משרד החוץ עדכן כי האוטובוס התהפך בצפון מחוז צ'ונג צ'אנג, בדרך למלון בו התארחו. האירוע מטופל על ידי משרד החוץ ושגרירות ישראל בקוריאה. נציגי השגרירות בסיאול נמצאים בדרכם למקום התאונה ולבתי החולים אליהם פונו הפצועים.

עוד מבחזית החדשות

האוטובוס, התהפך על צידו בזמן נסיעה בעיר צ'ונגג'ו, שנמצאת מדרום מזרח לבירה סיאול ומהווה מוקד משיכה לתיירים מכל העולם. המשטרה המקומית חוקרת טענה כי התאונה נגרמה בשל תקלה במערכת ההילוכים של האוטובוס.

ממשרד החוץ נמסר: "אוטובוס עם כ-33 מטיילים ישראלים היה מעורב בתאונת דרכים במחוז צ׳ונג צ׳אנג צפון, בקוריאה הדרומית. ישנם כ-10 פצועים בינוני עד קשה".

"האירוע מטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו״ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ בירושלים ושגרירות ישראל בקוריאה. נציגי שגרירות ישראל בסאול נמצאים בדרכם למקום התאונה ולבתי החולים אליהם פונו הפצועים ועומדים בקשר עם הרשויות המקומיות המטפלות באירוע".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים