שיתוף
תגובות
חדשות » תאונה קשה: אוטובוס להסעת ילדים התהפך סמוך לאשתאול, שניים במצב קשה
אוטובוס להסעת ילדים התהפך סמוך לאשתאול | חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי במקום לכ-15 נפגעים בהם 2 במצב קשה ו-3 במצב בינוני
זירת התאונה | צילום: דוברות הצלה

צוותי רפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני בזירת תאונת דרכים קשה סמוך לאשתאול. בתאונה התהפך שהסיע בין היתר ילדים. צוותי מד"א ואיחוד הצלה העניקו סיוע לכ-15 נפגעים במצבי פגיעה שונים.

ממד"א נמסר כי בשעה 17:11 התקבל דיווח במרחב ירושלים על אוטובוס שהתהפך סמוך לאשתאול. מדיווח ראשוני עלה כי חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי למספר נפגעים בהם 2 במצב קשה ו- 3 במצב בינוני. כוחות משטרה סגרו את זירת התאונה ובוחני תאונות הדרכים החלו בחקירת נסיבות התאונה.

עוד מבחזית החדשות

זכי הלר, דובר מד"א, דיווח על התהפכות האוטובוס סמוך לבית שמש: "יש 12 פצועים, שניים במצב קשה ושלושה במצב בינוני. המסוק של מד"א בדרך למקום".

מדובר באוטובוס הסעות שהתהפך על צידו, חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בדיקות רפואיות לכ-30 מנוסעי האוטובוס ילדים כבני 12. בשלב זה צוותי מד"א מפנים לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק, 7 פצועים, בהם: 1 במצב קשה, 2 במצב בינוני, 4 קל.

עוד מבחזית החדשות

פראמדיק מד"א אושרי אדרי וחובשי מד"א ישי גליק ושמואל פשקוס, סיפרו: "הגענו מהר למקום וראינו את האוטובוס הפוך על צידו בואדי סמוך לכביש. מתוך האוטובוס יצאו 15 נוסעים ילדים בני 8 עד 12, כולם בהכרה מלאה וגם נהג האוטובוס סייע להוציא אותם. ביצענו מיון ראשוני לנוסעי האוטובוס, 2 מהילדים סבלו מחבלות קשות. אחד מהם עם חבלה רב מערכתית והשני עם חבלה בבטן, הענקנו להם טיפול מציל חיים ופינינו אותם במהירות לבית החולים כשמצבם קשה. בחדר הטראומה אחד מהם הורדם והונשם".

מוישי הורוביץ חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר באוטובוס שהתהפך על צידו. הענקנו סיוע רפואי ראשוני בזירה לכ-30 ילדים כבני 12. בשלב זה פונו מהזירה 20 נפגעים, 2 נפגעים באורח קשה, 2 נפגעים באורח בינוני ו-16 נפגעים באורח קל. חלקם פונו על ידי אמבולנסים של איחוד הצלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים