שיתוף
תגובות
חדשות » שר התקשורת: "אין מקום לשידור ציבורי – יש להפריט את גל"צ"
שר התקשורת שלמה קרעי, אמר היום כי תאגיד השידור הציבורי, "ממשטר את השיח" | בכל אופן, "בעיניי כל הרגולציה על התוכן מיותר"
שר התקשורת שלמה קרעי | צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

שר התקשורת שלמה קרעי אמר היום (שני) בכנס "DIGIT" באוניברסיטת רייכמן, כי תאגיד השידור הציבורי "כאן" "ממשטר את השיח. כשיש משטור של תוכן, זה לא טוב. אין מקום בעידן הזה לשידור ציבורי".למרות זאת, הדגיש השר: "בעיניי כל הרגולציה על התוכן מיותר". במהלך דבריו פרצו צעקות מהקהל.

לגבי האפשרות של סגירת גלי צה"ל אמר שר התקשורת כי "שרי הביטחון לדורותיהם ניסו לסגור את התחנה". לטענתו, גם שר הביטחון הקודם בני גנץ רצה לעשות זאת "עד שהבין שהוא יכול לשלוט בתחנה". לדברי קרעי "צריך להסיר גורמים שפוגעים בשוק החופשי וכשיש שחקן שמקבל מאות מיליוני שקלים בשנה והמועצות שמנתקות בין התכנים והציבור, זה דבר לא טוב".

עוד מבחזית החדשות

קרעי כידוע תומך מאוד בסגירת תאגיד השידור הציבורי והפרטת גלי צה"ל והגיש כבר הצעות חוק בנושא עוד לפני הקמת הממשלה. מיד עם קבלת תפקיד שר התקשורת אמר על הפרטת תאגיד השידור כי "נלמד את הנושא ונפעל כדי שיהיה לנו כאן שוק תקשורת תחרותי".

שר התקשורת מוביל מטעם הליכוד את המאבק בתקשורת. לפני כחודשיים, בעקבות דיווח כי הליכוד מעוניין לסגור את התאגיד, אמר קרעי כי "לא מכיר את הדיבורים על זה בחדרי המשא ומתן, אך זו התוצאה שאליה אני מוביל בשלוש השנים האחרונות בקידום סדר יום של שוק תקשורת חופשי ותחרות, אין שום סיבה שנמשיך לממן שידור ציבורי בכמעט מיליארד ש"ח בשנה. התאגיד תחילה, גל"צ אחר כך. אפשר גם במקביל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים