שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שר החוץ נגד ראש ממשלת ספרד: "אף גורם לא יחליט בשביל ישראל"
בסרטון שהוקרן במהלך הפגנת המחאה בתל אביב, אמר סנצ'ס כי מפלגתו מתייצבת לצד המוחים | "צריך להילחם מדי יום על ערכי השוויון, השלום והדמוקרטיה"
פדרו סנצ'ס, ראש ממשלת ספרד | צילום: הפורום הכלכלי העולמי

ראש ממשלת ספרד, פדרו סנצ'ס, הביע הערב (מוצ"ש) תמיכה במפגינים נגד הרפורמה המשפטית, ואמר כי מפלגתו מתייצבת לצידם. "תמיד נלחמנו בשביל שלום, שוויון ודמוקרטיה, למרות זאת, הרבה מכם יודעים שאלו ערכים שקשה לקחת כמובן מאליו", אמר בסרטון שהוקרן במהלך המחאה בתל אביב. "עלינו להגן ולקדם את הערכים האלו מדי יום".

שר החוץ אלי כהן מתח ביקורת על ראש הממשלה הספרדי, וצייץ בטוויטר: "למתנגדי הרפורמה, אין קווים אדומים, לרבות הניסיון לפגוע במעמד הבינלאומי. אף גורם זר לא יחליט בשביל הציבור בישראל ואני בטוח שלסנצ'ס אין כוונה כזאת. בתור מי שתומך ברפורמה, אין לי ספק שהיא תחזק את הדמוקרטיה ותאזן את הרשויות".

עוד מבחזית החדשות

סנצ'ס אינו ראש הממשלה הראשון שיוצא נגד הרפורמה המשפטית. לפני מספר שבועות קראו עוד מספר מנהיגים לעצור את החקיקה ולבסוף גם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, אמר בחודש שעבר כי הוא מצפה שנתניהו "ייסוג" מהרפורמה.

"אני מודאג ורוצה שהם יסדרו את זה. הם לא יכולים להמשיך בדרך הזו והבהרתי זאת", הדגיש ביידן. לאחר מכן השיב ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר שישראל היא "מדינה עצמאית שמקבלת את החלטותיה על פי רצון אזרחיה ולא על סמך לחצים חיצוניים, כולל מחברינו הטובים ביותר".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. הרפורמה המשפטית מחזקת את הדמוקרטיה ומחלישה את הדיקטטורה של בג"ץ ושות'…
    הנשיא של ספרד פשוט שמע רק צד אחד ובהיותו כנראה אדם שלא אוהב יהודים נמשח לשמאל שהם שונאים יהדות ויהודים…
    שמחתי לדייק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים