שיתוף
תגובות
חדשות » שר החוץ בתדרוך לשגרירים הזרים: "ישראל תגן על עצמה ועל אזרחיה"
שר החוץ אלי כהן תדרך למעלה מ-100 שגרירים ודיפלומטים זרים המוצבים בישראל לגבי מבצע "מגן וחץ" | "כל טיל שנורה מעזה הוא פשע מלחמה כפול" בעזה ובישראל
אלי כהן שר החוץ | צילום: פישל רוזנפלד

שר החוץ אלי כהן קיים היום (רביעי) תדרוך מדיני ליותר ממאה שגרירים ודיפלומטים זרים המשרתים בישראל על מבצע "מגן וחץ". הוא הבהיר למשתתפים כי ארגוני הטרור פוגעים באוכלוסייה האזרחית בעזה כאשר הם מנצלים את המשאבים המתקבלים עבורם, בעיקר מגורמים זרים, לפעולות טרור במקום לרווחת התושבים.

לדברי שר החוץ "ישראל תגן על עצמה ועל אזרחיה מארגוני הטרור, זו מחויבותה של ממשלת ישראל". עוד אמר שר החוץ כי שר החוץ אלי כהן: "ישראל לא תהסס להיאבק עד חורמה בארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי, הממומן על ידי איראן, כשכל מטרתו היא לפגוע באזרחי ישראל ולזרוע הרס וחורבן".

עוד מבחזית החדשות

"בתדרוך שהעברתי לשגרירים הזרים המוצבים בישראל, הדגשתי כי ישראל פועלת במאמץ מתמיד למנוע פגיעה בחפים מפשע, בניגוד לארגוני הטרור הפלסטינים המכוונים את התקפות הטרור כנגד אזרחי ישראל. כל טיל שנורה מעזה הוא פשע מלחמה כפול, ירי על אוכלוסייה אזרחית וירי מתוך שטח מאוכלס המשתמש בתושבי רצועת עזה כמגנים אנושיים. ממשלת ישראל לא תירתע מלהגן על אזרחי המדינה בכל הכלים העומדים לרשותנו".

שר החוץ כהן נחת מוקדם יותר היום בישראל לאחר שקיצר את ביקורו המדיני בהודו, במהלכו נפגש עם ראש הממשלה מודי ועמיתו שר החוץ ג'יישנקאר. במהלך הביקור בהודו קיבל שר החוץ כהן עדכונים ביטחוניים שוטפים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים