שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » שר הבינוי גולדקנופף: "השנה ייבנו יותר דירות משנים עברו"
במפגש שהתקיים בנושא נדל"ן, חשף שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף כי יש תוכנית מגירה שתטפל בסוגיית הדיור | השר הכריז על הקמת קבינט דיור כבר ביום ראשון הקרוב
שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף | צילום: משרד הבינוי והשיכון

במפגש מיוחד עם יזמי נדל"ן שהתקיים ביוזמת "נדל"ן מדיה" אמש (רביעי) בהנחייתו של עופר פטרסבורג, חשף שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף תוכנית מגירה שמשרד מקדם, ובמקביל הוא הכריז כי יוקם קבינט דיור כבר ביום ראשון הקרוב. השר הודיע, כי ישנם משקיעים המתעניינים בשוק הנדל"ן הישראלי והם מעוניינים להיכנס ולהשקיע במיזמים של דיור להשכרה.

גולדקנופף אמר בראיון, "אני מעריך שהשנה ייבנו יותר יחידות דיור משנים קודמות. שכירות ארוכת טווח היא גם חלק מהפתרון ויש לנו תוכניות גרנדיוזיות שכוללות השקעות מהארץ ומחו"ל שרוצים להיכנס לתחום הזה. אנחנו עובדים ועמלים על תוכנית מיוחדת שתהיה טובה לקבלנים, ליזמים ולמשקיעים כדי שנוכל לספק הרבה דירות גם בשכירות, כאג'נדה שלכל אדם בישראל תהיה לו קורת גג. בעוד מספר שבועות נציג את התוכנית המלאה".

עוד מבחזית החדשות

בהתייחסות לפתרון לטווח הארוך, אמר גולדקנופף, כי "מטרת קבינט הדיור היא להסיר חסמים. זה חלק מהעבודה שצריכים להתחיל לבנות. גיליתי שיש חסם שלא הכרתי, ראשי ערים שלא מעוניינים לקדם בניה. אני מבקש מכם, אנא תנו יד, אני רוצה לבנות בשביל אזרחי ישראל, חיילי צה"ל, בשביל אנשים נכים ושבורים, אלו אחים שלנו. אני אדאג לכם לתמריצים אבל אל תהוו חסם"

עוד הוסיף השר, כי "השבוע הוצאנו 6,500 דירות במחיר מטרה שזכו להנחה והמשרד עובד על להוציא עוד אלפי דירות שיזכו בהנחה. נמשיך עם זה כפל כפליים ונגיע למספר דירות בשנה זו שעדיין לא היה בישראל. יחד עם שותפי שכבר שמו את הנקודות על המפה, עם חלקם כבר סוכם בהסכמי גג. אנחנו באים להביא ישועה לכל ישראל ונעשה כל מאמץ בכל מקום אפשרי להרים בניינים ודירות. באתי להיות שר שווה לכולם בישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים