שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שר הביטחון ייפגש עם עמיתו האמריקאי בבריסל
יואב גלנט יצא לבריסל, שם יפגש עם לויד אוסטין: ״נדון במימוש המחויבות המשותפת לשתי המדינות, לוודא שלאיראן לעולם לא תהיה יכולת גרעינית צבאית״
שר הביטחון יואב גלנט | צילום: לע"מ

שר הביטחון, יואב גלנט, נחת לפני זמן קצר בבלגיה, לקראת פגישתו עם מזכיר ההגנה האמריקאי לויד אוסטין, שתתקיים הערב (חמישי) בשגרירות ארה״ב בבריסל. הפגישה תיערך באירופה ולא בארצות הברית בשל סירובו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לאפשר לשרים בממשלתו לטוס לפגישות עם גורמי ממשל בוושינגטון, עד שיקבל הזמנה לבית הלבן.

במסגרת ביקורו, צפוי השר גלנט להיפגש עם אוליבר ורהלי, נציב השכנות וההרחבה של האיחוד האירופי, ועם ראשי הקהילה היהודית של בלגיה, בבית הכנסת הגדול של בריסל.

עוד מבחזית החדשות

בהמשך הביקור, ישתתף גלנט בתערוכת ״הסלון האווירי״ בפריז, שם יקיים פגישות עם מספר שרי הגנה מרחבי העולם. בין היתר ייפגש עם עמיתיו מצרפת, איטליה, רומניה, והונגריה. גלנט יהיה נואם הכבוד באירוע הפתיחה של הביתן הישראלי בתערוכה, בהובלת אגף ״סיבט״ במשרד הביטחון, וישתתף באירוע העצמאות של הקהילה היהודית בפריז.

טרם המראתו לבריסל, אמר שר הביטחון: ״אני יוצא כעת לבריסל, שם אפגש עם ידידי מזכיר ההגנה האמריקאי לויד אוסטין. בפגישתנו, נדון במימוש המחויבות המשותפת לשתי המדינות, לוודא שלאיראן לעולם לא תהיה יכולת גרעינית צבאית. לפני הפגישה דנתי עם ראש הממשלה ובכירי מערכת הביטחון בדרכים למימוש ולשימור יתרונה האיכותי של מדינת ישראל במזרח התיכון״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים