שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שר בכיר בקואליציה נגד בן גביר: "חולה תקשורת"
ביקורת מבית
לאחר שבאופוזיציה קראו לנתניהו לפטר את בן גביר על רקע הפשיעה המשתוללת בחברה הערבית, גם בקואליציה ובממשלה נשמעים קולות נגד השר לביטחון לאומי
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בביקור במטה הארצי של משטרת ישראל | צילום: דוברות משטרת ישראל

לאחר שיו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ ויו"ר רע"מ מנסור עבאס תקפו היום (רביעי) את התמודדות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, עם הפשיעה המשתוללת בחברה הערבית, גם בקואליציה מתחו ביקורת על השר בן גביר. . שר בכיר בליכוד אמר ל-ynet: "בן גביר חולה תקשורת, זה כל מה שמעניין אותו. הרעש שהוא עושה לא מועיל".

לדברי השר "עושה רושם שדברים אחרים לא מעניינים אותו. הוא מברבר כל היום וזה עושה נזק גם ברמה הלאומית וגם ברמה הבינלאומית. הרעש שהוא עושה פוגע בנתניהו ובליכוד. הוא שר מרעיש ולא מועיל".

עוד מבחזית החדשות

מוקדם יותר היום, בביקור בטירה בעקבות רצח מנכ"ל העירייה עבד אלרחמן קשוע, קרא גנץ לראש הממשלה בנימין נתניהו לפטר את השר בן גביר: "עלייך לפטר אותו ולמנות במקומו שר שיכול לטפל במשבר. כל דקה שעוברת היא פצצה מתקתקת". עוד אמר גנץ: "השר שאמור לדאוג לביטחון האישי הוא חסר יכולת ניהול וחסר רצון לעזור לחברה הערבית. הוא רוצה להקים מיליציה פרטית במקום לדאוג שיהיו שוטרים.

"הוא רוצה "אנשים משלו, במקום חוקרים שישימו יד על הרוצחים. במקום להזרים פלוגות מג"ב קיימות, שיסייעו להחזיר את תחושת הביטחון – הוא זורע כאוס".

יו"ר רע"מ מנסור עבאס אמר הבוקר בריאיון ל-ynet כי הדחת בן גביר היא צעד הכרחי: "צריך להחליף את השר לביטחון לאומי. אין אמון צריך להחליף אותו. זה צעד מתבקש".

עוד מבחזית החדשות

"זה לא רק הרציחות זה גם כמה אנשים שנורו", ציין עבאס. "הממשלה לא מפנימה את זה שאם היא לא תעשה צעדים משמעותיים זה רק יגבר. ארגוני פשיעה השתלטו על חייהם של האזרחים. ארגוני הפשע מזלזלים בממשלה. ראש הממשלה הוא זה שאחראי. הוא מינה את בן גביר לתפקיד. צריך לרשת את היישובים הערבים במצלמות ולהקים עוד 10 תחנות משטרה באזורים האלה ולתגבר את המשטרה הקהילתית".

גם ח"כ זאב אלקין מהמחנה הממלכתי קרא לפיטוריו של השר בן גביר "הגענו למספר שיא של כל הזמנים בפשיעה הערבית לעומת ירידה בזמן הממשלה הקודמת. כשיש שר לביטחון לאומי שכל מה שמעניין אותו זה גימיקים של בחירות ותקשורת אז אתה רואה את התוצאה. המספרים מדברים בעד עצמם. איתמר בן גביר הפך לליצן חצר ונכשל כישלון חרוץ".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים