שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "שרי הממשלה שותפים למלחמה נגד אלוקי ישראל"
אייכלר תוקף
ח"כ מאיר פרוש: "ליברמן הבטיח ומקיים: הוא הבטיח לרדוף את הציבור החרדי ולהשליך אותו למזבלה והוא בהחלט עושה צעד ראשון כדי לקיים את זה"
חה"כ ישראל אייכלר | צילום: אתר הכנסת

ח"כ ישראל אייכלר מחה בפני מליאת הכנסת נגד דברי ההסתה של שר האוצר ליברמן: "שר האוצר נשאל מאיפה הוא יביא תוספת של חמישה עשר מיליארד שקלים. הוא השיב: "ניקח מאברכים ונשקיע בחדשנות". לדברי אייכלר, "אם הוא היה לומד הוא היה יודע שכל יום יהיו בעיניך כחדשים. אבל הוא לא למד. וגדולה שנאה של עמי הארץ וכו'".

"הוא גם לא יודע שרק בזכות לומדי התורה אנחנו יכולים לענות על הטענות על "פלסטין הכבושה". אבל הפשע מבחינה "הומאנית" זו הפגיעה באימהות שמגדלות משפחות ברוכות ילדים במסירות נפש, לשלול מהם את ההנחה במעונות הילדים בגלל שאחד ההורים לא עובד".

ח"כ הרב אייכלר הזכיר: "הייתה פה פעם חברת כנסת שניסתה לעשות את זה, והיום היא עומדת למשפט. היא רצתה למצות את כושר ההשתכרות ולדרוש ששני ההורים יעבדו. הם כנראה למדו את זה מרוסיה. ברוסיה בזמן המהפכה הקומוניסטית רצו לצמצם את האוכלוסייה, ודרשו ששני ההורים ייצאו לעבוד".

"אבל אין מה לחשוש. פרעה אמר "פן ירבה" והקדוש ברוך הוא אמר "כן ירבה". אני רק שואל את אזרחי ישראל: באיזו מדינה בעולם שר אוצר היה יכול לומר שהיהודים אינם יצרנים וניקח מהם כדי לא להעלות מיסים? באנגליה, בצרפת, באמריקה, אפילו בברית המועצות או בסין, אם מישהו היה אומר את זה נגד היהודים הוא היה חייב להתפטר באותו יום בעוון גזענות ואנטישמיות".

"כל שרי הממשלה שותפים למלחמה של שר האוצר נגד אלוקי ישראל ונגד לומדי התורה" האשים ח"כ אייכלר וסיים את דבריו בהבטחת הפסוק: "באלוקים נעשה חיל והוא יבוס צרנו".

ח"כ מאיר פרוש בתגובה להצהרתו של שר האוצר והמריצות על רצונו לבטל את מימון מעונות יום להורים חרדים: "ליברמן הבטיח ומקיים: הוא הבטיח לרדוף את הציבור החרדי ולהשליך אותו למזבלה והוא בהחלט עושה צעד ראשון כדי לקיים את זה".

"הניסיון לשלול באופן מפלה ופוגעני מימון למעונות יום מרבבות משפחות במגזר החרדי נובע מרוע של אדם שנולד במדינה קומוניסטית ושמעוניין להזיק לילדים שהוריהם אינם הולכים בדרכיו ולפגוע בפת לחמם. אני קורא לראש הממשלה, עד כמה שיש בידו, לבלום את היוזמה המסוכנת הזו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים