שיתוף
תגובות
חדשות » שריפה באזור בית שמש: בתים וסניף איקאה פונו
לוחמי אש
כוחות קרקעיים ואווירים רבים פועלים לכבות את שתי השריפות שפרצו בשעות הצהריים | הראשונה, ליד תחנת הכוח דליה צפיץ והשנייה ליד מושב תרום
השרפה בבית שמש | צילום: דוברות והסברה כבה מחוז ירושלים

שריפת יער גדולה משתוללת ביער הנשיא בסמוך ליישוב תרום שמצפון לבית שמש. צוותי כיבוי והצלה פינו את קו הבתים הראשון ביישוב מיושביהם. בנוסף, רוכבי אופניים נתבקשו שלא להגיע ליער צרעה. בניסיונות הכיבוי משתתפים 50 צוותי כיבוי ו-10 מטוסי כיבוי. נכון לעכשיו צירי התנועה פתוחים ולא נשקפת סכנה לתושבים.

עדכון לשעה 20:10: הושגה הכלה של האש – בתום הערכת מצב שקיים מפקד מחוז ירושלים הוכרזה הכלה של האש. כוחות הכיבוי ימשיכו במאמצי הכיבוי על להשגה של שליטה ומשם כיבוי סופי של השריפה.

מדוברות משטרת ירושלים נמסר כי נכון לרגע זה לא נשקפת סכנה לבתי מגורים ביישובים הסמוכים וכלל הכבישים פתוחים לתנועה. בשעות הערב התקיימה הערכת מצב בחפ״ק המשותף של המשטרה וכבאות והצלה באזור חניון איקאה באזור, בראשות מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן ונציב הכבאות וההצלה רב טפסר אייל כספי, במסגרתה גובשה תמונת המצב הוחלט על המשך הפעילות והמאמץ המשותף לכיבוי השריפה באזור ושמירה על חיי אדם.

צילום: מבצעי כבאות והצלה מחוז ירושלים

ראש הממשלה יאיר לפיד קיים הערב (חמישי), הערכת מצב בעקבות השריפות סמוך לבית שמש. בשיחה השתתפו השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, נציב כבאות והצלה רב-טפסר אייל כספי, המזכיר הצבאי לרה"מ אלוף אבי גיל וגורמים נוספים.

ראש הממשלה קיבל עדכון אודות מצב השריפה בשטח והיערכות כוחות הכבאות במקום. רה"מ לפיד הנחה להפעיל את כלל הכוחות והאמצעים בשלבים מוקדמים על מנת להשיג שליטה מהירה על האש וזאת על-פי ההחלטות המקצועיות בשטח.

כמו כן, רה"מ לפיד ביקש להודות ללוחמי האש ולשאר כוחות הביטחון על פעילותם המהירה וההגנה על חיי האזרחים. ראש הממשלה מקבל עדכונים שוטפים כל העת ובמידת הצורך יקיים התייעצויות נוספות, בהתאם להתפתחויות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים