שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » שרות הביטחון הרוסי: "חשפנו מזימה משותפת של אפל וגורמי ביטחון בארה"ב"
שירות הביטחון הפדרלי של רוסיה הודיע כי חשף מזימה של הסוכנות לביטחון לאומי של ארה"ב לחדור לפרצות בטלפונים של אפל של אזרחים רוסים באמצעות "תוכנות זדוניות"
אייפון 12 | צילום: אפל

שירות הביטחון הפדרלי של רוסיה (FSB) הודיע כי הוא חשף מזימה של הסוכנות לביטחון לאומי של ארה"ב (NSA) באמצעות "תוכנות זדוניות" שלא היו ידועות בעבר כדי לחדור לפרצות שנעשו במיוחד בטלפונים של אפל. באופן חריג הודה ה-FSB כי המזימה נחשפה בעזרת שירות המשמר הפדרלי, הסוכנות שמגינה על מנהיגי רוסיה.

ה-FSB הודיע כי כמה אלפי טלפונים של אפל נדבקו, כולל טלפונים של מנויים רוסים מקומיים. הסוכנות הרוסית הוסיפה כי כל הטלפונים השייכים לדיפלומטים זרים שבסיסם ברוסיה ובברית המועצות לשעבר, כולל טלפונים מחברות נאט"ו, ישראל, סוריה וסין, היו מטרות לחדירת ארה"ב. בהודעה נמסר כי "ה-FSB חשף פעילות מודיעינית של השירותים המיוחדים האמריקאים באמצעות מכשירים ניידים של אפל". מחברת אפל ומה-NSA לא נמסרה תגובה.

עוד מבחזית החדשות

ה-FSB טען כי החשיפה הראתה את הקשר ההדוק בין אפל לסוכנות הביטחון הלאומי, הסוכנות האמריקאית האחראית על מודיעין ואבטחת קריפטוגרפיה ותקשורת של ארה"ב. "החברה מספקת לסוכנויות ביון אמריקאיות מגוון רחב של הזדמנויות לפקח על כל אדם המעניין את הבית הלבן ושותפיהם בפעילות אנטי-רוסית, ואזרחים שלהם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים