שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שערוריה: פנחס עידן אישר כי שביתת המטוסים בנתב"ג סוכמה עם לשכת נתניהו
יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה אישר כי : "בר דוד אמר שנודיע על שביתה ורה"מ יעצור את החקיקה, הכול מסוכם" | לא מתרגש מהאיום על הפסקת חברותו בליכוד
מטוסי אל על' | צילום: שאטרסטוק

יושב ראש ועד העובדים של רשות שדות התעופה פנחס עידן שלח מסר מאיים לחברי הכנסת מהליכוד שיוצאים נגדו לאחר שהורה על עצירת ההמראות במחאה נגד הרפורמה המשפטית.

עידן שמחזיק באלפי מתפקדים, לא מתרגש מאיומים שהופנו כלפיו להפסקת חברותו בליכוד: "אני מופתע לטובה מהשרים הבכירים שלנו, הם תמכו בי, יש כאלה, במיוחד הח"כים החדשים שמחפשים תשומת לב. הם לא יודעים מה זה הליכוד, אני נולדתי בליכוד". בראיון ל"ישראל היום" שיגר עידן מסר לאותם ח"כים חדשים: "היום הבאתי עוד 750 מתפקדים חדשים. כולם חבר'ה שלי, בנוסף ל-2500 מתפקדים שכבר יש לי. כולם מרשות שדות התעופה".

עוד מבחזית החדשות

בהמשך התייחס עידן לעצירת ההמראות והסביר כי זו הייתה הוראה של יושב ראש ההסתדרות ארנון בר דוד שנערכה בתיאום עם לשכת ראש הממשלה נתניהו. "התקשר אלי יו"ר ההסתדרות ואמר אני עושה מסיבת עיתונאים, אני רוצה שתשב לידי, הוא אמר לי שנעשה את הישיבה בעשר בבוקר ושעה אחר כך רה"מ יודיע שהוא עוצר את החקיקה ונגמר הבלגן".

עידן נשאל עם מי בר דוד סיכם את השביתה וענה: "הוא אמר שהכל מסוכם עם מי שצריך להיות מסוכם. שב-11 אנחנו אחרי הבלגן". על השאלה איך בר דוד ידע מתי רה"מ ינאם ענה עידן: "אל תשאל אותי שאלות".

בהמשך נשאל האם בר דוד ולשכת ראש הממשלה היו מתואמים וטען: "כנראה. הוא (ארנון בר דוד) מעולם לא הפתיע אותי. סמכתי עליו מאה אחוז".

לשאלה האם נתניהו הזמין את השביתה כדי שייראה שלוחצים עליו לעצור את החקיקה, השיב עידן: "אין לי מושג. כשראיתי שזה מתארך שחררנו טיסות. כשיו"ר ההסתדרות קורא לי אני חייב להופיע ולתת לו גיבוי מלא ולא לשבור שביתה". עוד אמר עידן: "אני בעד האמא של הרפורמה, אבל המדינה בערה, אם זה עוזר שיהיה שקט במדינה עד אחרי עצמאות, דיינו, אני לא מצטער על זה לרגע".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים