שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » שני חמושים נעצרו בחשד שתכננו פיגוע בקהילה היהודית בניו יורק
ניסיון פיגוע בארה״ב
המעצר התבצע בעקבות פעילות משותפת של ה-FBI ומשטרת ניו יורק, הפעילות כללה מעקב אחר החשודים ופריסת כוחות | בתקופה האחרונה אחד החשודים איים על בתי כנסת באזור
בית כנסת בניו יורק | צילום: lev radin, שאטרסטוק

בכלי התקשורת בארה"ב דיווחו הלילה (מוצאי שבת) כי שני גברים חמושים נעצרו בתחנת הרכבת בניו יורק בחשד שתכננו לפגוע בקהילה היהודית. הגברים שנעצרו נשאו אקדח ללא רישיון, מחסנית כדורים וסכין ציידים. אחד הגברים ענד סרט זרוע נאצי. 

השניים נעצרו בעקבות מידע מודיעיני ופעילות משולבת של משטרת ניו יורק וה-FBI, בהודעת משטרת ניו יורק נמסר כי השניים זוהו בתחנת הרכבת על ידי כוח שוטרים שהמתין מראש בנקודות אסטרטגיות ברחבי ניו יורק ובעקבות איכון טלפוני של השניים.

עוד מבחזית החדשות

על פי כלי התקשורת בארה"ב, אחד העצורים הוא כריסטופר בראון, בן 21 בעל עבר פלילי, שפרסם איומים רבים על בתי כנסת ברשתות החברתיות. העצור השני החשוד השני הוא מת'יו מרר, בן 22 ממנהטן.

הניו יורק טיימס דיווח כי לפני כשבועיים התריע ה-FBI כי יש "מידע מהימן על איום רחב לבתי הכנסת בניו ג'רזי". לאחר זמן קצר עדכן הארגון כי המקור אותר ושהוא "לא מסכן יותר את הקהילה היהודית". בכיר ב-FBI אמר ש"החשוד הביע עמדות קיצוניות ושנאה תהומית כלפי הקהילה היהודית. האיום הספציפי נוטרל, אבל אנחנו יודעים שאלו זמנים מתוחים עבור הקהילה היהודית. לא נהיה אדישים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים