שיתוף
תגובות
חדשות » שני חיילי צה"ל נפצעו בפיגוע דקירה סמוך לצומת צריפין
חובשים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו לבית החולים | המשטרה: "אזרחים שהיו בקרבת מקום הצליחו לנטרל את המחבל"
סכין אילוסטרציה | צילום: דובר צה"ל

שני חיילי צה"ל נפצעו הבוקר (שלישי) בינוני וקל בפיגוע דקירה שאירע סמוך לצומת צריפין. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום, העניקו להם טיפול ראשוני ופינו אותם לבית החולים שמיר-אסף הרופא. כוחות משטרה גדולים שהגיעו לזירה, עצרו את המחבל, תושב חברון בשנות ה-20 לחייו. במשטרה מציינים כי המחבל פעל כמפגע בודד.

פראמדיק משה גלבשטיין שהגיע ראשון לזירה סיפר: "במקום הייתה המולה רבה. אחד מהפצועים שכב על המדרכה והפצוע השני ישב בסמוך אליו. הם היו בהכרה וסבלו מפצעי דקירה בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישה ועצירת דימומים. הכנסנו אותם במהירות לניידת לטיפול נמרץ ופינינו לבית החולים בסמוך כשמצבו של אחד מהם קשה והשני קל. כוחות הביטחון במקום נטרלו את החבל".

עוד מבחזית החדשות

מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון אמר בזירת הפיגוע כי: "הגיע לפה מפגע, תושב חברון בשנות ה-20 לחייו. הוא צעד אחרי שני חיילים שהלכו לכיוון הבסיס שלהם, ובשלב מסוים דקר את שני החיילים. חייל אחד נפצע באורח קשה מחתך עמוק בצווארו, והשני נפצע קל. המחבל נתפס ונעצר מיד על ידי אזרחים שהיו בזירה, וכעבור כמה דקות בודדות הגיע לכאן כוח משטרה. כרגע המחבל נמצא בתחקור בתחנת רמלה".

לדבריו, "בהתחלה סברנו שמדובר במחבל נוסף, אבל כרגע, אחרי הבדיקות שעשינו, עולה כי מדובר במפגע בודד. לכן, אחרי הערכת מצב שקיימתי עכשיו, החזרתי את הנושא של סריקות לשגרה. בכל מקרה, הגברתי במקביל את הביטחון השוטף החל מרגע זה, כולל כוחות יסמ"ג, מג"ב ויס"מ שיעבו את המכלולים, האתרים והטריטוריות שלנו על מנת לייצר שקט ושלווה פה באזור".

ראש העיר באר יעקב ניסים גוזלן אמר כי "מי שעצר את המחבל אלה נהגים שעצרו בכביש 4313, ראו את הסיטואציה, הגיבו בתושייה והשתלטו עליו. בשעה האחרונה ביצענו סריקות על מנת לוודא שאין באזור מחבלים נוספים".

דובר חמאס בירך על הפיגוע בצומת צריפין: "מה שעתיד לבוא יהיה אפילו גרוע יותר"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים