שיתוף
תגובות
מוזיקה » סינגלים » שלום ברנהולץ עם להיט הקומזיצים שהלחין דודו
"שמעה תפילתי"
שלום ברנהולץ עם לחנו של הרב שמשון סגל, שבוצע לראשונה במחנה 'בני תורה' ה'תשנ"ה והתבסס כשלאגר בקומזיצים בקרב בני הישיבות. העיבוד של אלי קליין ואיצי ברי
שמעה תפילתי | צילום: יח"צ
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

עדכני
פופולרי
ויראלי

Sorry. No data so far.

מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים