שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שלב ההכחשה: יו"ר ההסתדרות מכחיש את תיאום השביתה "טענה משוללת יסוד"
ארנון בר-דוד התייחס לדיווחים שפורסמו בימים האחרונים, בהם נטען כי השביתה שהוכרזה במשק תואמה עם לשכת נתניהו: "בדיה שאין בינה לבין האמת מאומה"
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד | צילום: דוברות ההסתדרות

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד התייחס היום (חמישי) לדיווחים שפורסמו בימים האחרונים, בהם נטען כי השביתה שהוכרזה במשק בתחילת השבוע, כחלק מהמחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, תואמה מול לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לדבריו "למעלה משלושה עשורים שאני מקדיש את חיי לשירות הציבור ומה שתמיד מנחה אותי בהחלטותיי היא טובת המדינה. תמיד הייתי ולנצח אשאר החייל מספר 1 של מדינת ישראל".

עוד מבחזית החדשות

"ההחלטה שקיבלתי להשבתת המשק היא מהקשות שידעתי, ולו מתוך ההכרה בגודל האחריות שמונחת על כתפיי. זו הייתה השביתה הראשונה בתולדות המשק הישראלי שבה ניצבו לצד ההסתדרות ראשי המשק ומנהיגי המגזר העסקי. האגדה שנרקמה על כך שהשביתה תוכננה או תואמה מול לשכת ראש הממשלה היא טענה משוללת יסוד, בדיה עיתונאית שאין בינה לבין האמת מאומה", הדגיש, "ההסתדרות תמשיך לעמוד כחומה בצורה למען החברה הישראלית, ותפעל בכל הערוצים שעומדים לרשותה נגד הקיטוב ולמען איחוי הקרעים בעם".

מהליכוד נמסר בתגובה: "לא רק שראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה לא היו מעורבים בשביתה של ההסתדרות, הם התנגדו לה בתוקף והבהירו זאת ליו״ר ההסתדרות ולרעייתו בשיחות טלפוניות לאחר שהשביתה פרצה. הם אמרו שהשביתה היא טעות חמורה שפוגעת באזרחי ישראל ושהיא צריכה להיפסק מייד".

כזכור, מוקדם יותר השבוע, יו"ר ההסתדרות הודיע, לצד ראשי הוועדים החזקים במשק, על שביתה כללית, זאת כמחאה על הרפורמה במערכת המשפט. בין היתר, הוחלט אז על הפסקת הפעילות האווירית בישראל וביטול טיסות רבות, לצד סגירתם של מרבית הקניונים בארץ. השביתה נמשכה יום אחד, שכן פחות מ-12 שעות לאחר הכרזתה, הודיע נתניהו על הפסקת החקיקה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. בעל הבדיה העיתונית אמור לתת את הדין על הכתמת שמו של נתניהו ומשפחתו ביחד אם יו'ר ההסתדרות שעבר על החוק בפרט כשכבר היה ידוע שראש ממשלת ישראל אמור להשהות את הריפורמה לצורך הידברות יו'ר גם איים מראש שיתכן שיעשה המעשה. נבל שעשה למשק כולו מחר לא ימצא חן בעיניו פעולה של צה'ל או איזה חוק שלטעמו יהוה פגיעה בדמוקרטיה וישבית את המשק ובכך ישתמש במשרה שלו לאג'נדה פוליטית שיותאם עם התשקורת וזה אסור שיהיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים