שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » שלא נדע: הוקמו שני סניפים חדשים להעצמת אלמנות חרדיות
חמש שנים בלבד אחרי הקמת ארגון 'נפלאות מתגברות' שמתמקד בהעצמת אלמנות חרדיות בנות הגיל השלישי, הודיעה השבוע המייסדת מירי שניאורסון על הקמת שני סניפים חדשים
ארגון 'נפלאות מתגברות' | צילום: דוברות

שני הסניפים מצטרפים ל-12 הסניפים שנפתחו בפריסה ארצית בשנים האחרונות – בכפר חב"ד, ירושלים, בני ברק, באר שבע, גדרה, רחובות, קרית מלאכי, יקנעם, צפת, פתח תקוה ולוד.

פתיחת 2 הסניפים החדשים, הגיעו בעקבות גל פניות חדש מצד אלמנות ובני משפחותיהן. "מדובר בהחלטה לא פשוטה ובעול כבד", אומרת גב' שניאורסון "אבל הבנו שאנחנו חייבים לשנס מותניים ולהתגייס לעזרתן. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן".

עוד מבחזית החדשות

שניאורסון הקימה את הארגון לפני 5 שנים בעקבות פטירת אביה, לאחר שראתה את הצורך העז שיש בארגון שיעזור לאלמנות בהפגת בדידותן והחליטה לעשות מעשה. אם חשבה שמדובר במשהו שיצריך ממנה התנדבות חד-שבועית בת כמה שעות, הרי שמהר מאוד גילתה שמדובר במשהו שמצריך עבודה מלאה מסביב לשעון, ולא רק שלה, אלא של עוד 5 נשים שעובדות כיום במשרה מלאה ב'נפלאות מתגברות'.

"אנחנו נקראים 'נפלאות מתגברות'" מדגישים בארגון "כיוון שאצלנו אין אלמנות, יש 'נפלאות'. כל אישה שאנו מלווים אותה היא אישה מפלאה שמתגברת וממשיכה קדימה. העבודה שלנו היא להעצים, לתמוך, לדרבן, להביט קדימה. לחיות את החיים למרות השכול".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים