שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » שיבושים בשדות התעופה ובנמלים בבריטניה: לקראת סוף השנה האזרחית
בעקבות שביתת עובדים
איגוד העובדים של משמר הגבולות מאיים לנקוט בצעדים החל מאמצע דצמבר וזאת למשך חודש בעקבות מחלוקות על תנאי שכר ופנסיה
שדה התעופה הית'רו בלונדון

לאלו מכם המתעתדים להגיע לממלכה הבריטית בחודשים דצמבר-ינואר, צפויים שיבושים  בנמלים המרכזיים ובשדות התעופה הגדולים בבריטניה לאורך תקופת חג המולד. ה-BBC דיווח כי איגוד PCS, המייצג את עובדי ביקורת הגבולות, צפוי להכריז על שביתות בנמלים עקב מחלוקת על תנאי השכר והפנסיה של העובדים. גם במשרדי ממשלה שונים צפויים מחאות של עובדים וביניהם משרד התחבורה הבריטי. 

השביתות המתוכננות לאמצע דצמבר יכללו אלפי עובדים ויימשכו כחודש. לדברי מזכ"ל האיגוד, מארק סרווטקה (Mark Serwotka), המהלך ישפיע על ביקורת הדרכונים בשדות התעופה ובנמלים. לטענתו "חברי האיגוד זועמים. הם עזרו למדינה להמשיך ולפעול במהלך המגיפה, ובתמורה זכו ליחס מזעזע מצד הממשלה, האינפלציה טיפסה ל-11.1% וזה בלתי מתקבל על הדעת שמצופה מצד העובדים להתמודד עם ירידה נוספת בשכר". 

עוד מבחזית החדשות

בתגובת הממשלה לתביעות העובדים נראה כי הדרישות של האיגוד יעלו סכום של 2.4 מיליארד פאונד. לדברי הדובר  "הדיונים ימשיכו, אך אנחנו יכולים להבטיח שיש לנו תוכניות מקיפות שיאפשרו שהשירותים החיוניים ימשיכו, ולפעול למזעור השיבושים אם השביתה תצא לפועל".

יש לציין כי הממלכה המאוחדת מתמודדת עם משבר יוקר מחיה שלא היה כמותו בעשרות השנים האחרונות, ובשנה האחרונה פתחו עשרות אלפי עובדים בשביתות, וביניהם עובדי הרכבות, הפרקליטים, האחיות ועובדי הדואר. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים