שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שובר את הכלים: ליברמן קורא לאופוזיציה "תפסיקו לשחק בנדמה לי"
יו"ר ישראל ביתנו קרא ליו"ר האופוזיציה וליו"ר המחנה הממלכתי להפסיק את השיחות עם הקואליציה בבית הנשיא | לגבי גלנט: "נתניהו עדיין עסוק במשחקי כבוד ואגו"
יו"ר ישראל ביתנו , אביגדור ליברמן | צילום: מיכאל לוריה

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, תקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, על רקע סאגת פיטורי שר הביטחון יואב גלנט. לדבריו ״עבר כבר שבוע ונתניהו עדיין עסוק במשחקי כבוד ואגו. ‏בזמן שהמצב הביטחוני כה רגיש ויש אינספור ניסיונות לפגוע באזרחי ישראל, במקום לכנס את הקבינט המדיני ביטחוני לדיון מקיף ומעמיק, ראש הממשלה עסוק בלנהל משא ומתן מביש על נוסח ההתנצלות של גלנט בפניו".

עוד הוסיף ליברמן כי: "אין דבר מזיק יותר למערכת הביטחון מאי יציבות ואי ודאות לגבי זהותו של שר ביטחון קבוע שממוקד כולו אך ורק בענייני ביטחון. נתניהו, משחקי הכבוד הללו הם על חשבון ביטחונם של אזרחי ישראל".

עוד מבחזית החדשות

לגבי המשא ומתן בבית הנשיא אמר ליברמן: "אני קורא לצוותי המשא המתן של יש עתיד והמחנה הממלכתי, תפסיקו לשחק בנדמה לי ולהשתתף במשחק ההאשמות של ביבי. הגיע הזמן שתאמרו בקול צלול וברור – אנחנו לא משתפים פעולה עם תרגיל ההונאה של נתניהו. אנחנו לא משתפים פעולה עם הניסיון שלו למסמס את המחאה".

עוד הוסיף ליברמן: "אחרי שנתניהו ודרעי הוציאו את כל השדים מהבקבוק, לא מדובר כרגע במאבק רק נגד המהפכה המשפטית, מדובר בחוזה חדש בין האזרח למדינה. בראש ובראשונה בצורך בשוויון בנטל וכינון חוקה בישראל. אני מאמין בשיויון בנטל לכולם, לא רק בהקשר של שירות צבאי אלא גם בשירות אזרחי ועצם הנכונות לתרום לבניין הארץ".

"ושיהיה ברור, אלו שמדברים כרגע גבוהה גבוהה על הצורך בחוקה טועים ומטעים משום שמדובר אך ורק בסיסמה. הם אינם מספרים לאזרחי ישראל שחוקה תהיה אפשרית אך ורק בתנאי שתקום קואליציה ציונית ללא ש"ס ויהדות התורה. אז חאלס עם תרבות הכאילו, תתחילו לדבר דוגרי ותודיעו שלאור ההודעות של לוין, רגב, דרעי ונתניהו עצמו אתם מפסיקים את המשא ומתן עם הקואליציה".

עוד מבחזית החדשות

לעומת זאת, יו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ התייחס לסוגיה בריאיון ל-ynet ואמר: "אנחנו לא יכולים לוותר על תהליך ההידברות, שהוא גרעין להידברות בציבור בכלל".

"אנחנו לא יכולים להתפשר על הדמוקרטיה. אנחנו לא רוצים לוותר על תהליך ההידברות, כי צריך להבין משהו. ההידברות בתוך החדר, בסופו של דבר היא גרעין להידברות בציבור בכלל, ואת מה שקרה פה בחודשים האחרונים צריך יהיה לתקן", הסביר גנץ. "צריך יהיה לשבת אחד עם השני. נתניהו פירק את החברה הישראלית ואנחנו נצטרך לחבר אותה".

"אני חושב ששליטה פוליטית במערכת המשפט היא בעיה גדולה מאוד במדינה דמוקרטית. אפשר לדבר על כל הנוסחאות להרכב השופטים – שחקנים נוספים, חצי נשים וחצי גברים, אפשר לבחון את הכול. מה העיקרון המוביל? לא צריכה להיות פוליטיזציה של מערכת המשפט, ולזה לא אתן את ידי".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. גנץ ולפיד פירקו את החברה הישראלית, בהררי שקרים בפחד באי רצון לדבר רק בתנאים חדשים שהם יציבו גנץ טוען שהוא מגיע לחבר את החברה הישראלית שהוא שבר, אבל באמת גם זה לא, הוא בא להמשיך את ההפיכה השלטונית על ידי הונאה של הידברות. על בטוח שום דבר לא יצא מזה חוץ מאשמות נגד נתניהו שלא נכנע למסמוס הריפורמה ולאחיזת עניים שהוא יציג אפשר לקונן כבר על חורבן המדינה שהרי אין לה רופאים רק הורסים

  2. האם מישהו זוכר מצב וזמן שמלאך החבלה הזה , ליברמן, לא עשה כל מה שהוא יכול בכדי לשרוף את המועדון?
    איך הוא רואה את תפקידו הפוליטי ? האם הוא באמת לטובת הע םוהמדינה או שהוא חתרן בלתי נלאה כנגד מדינת ישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים