שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » שואבי אבק רטובים, יבשים ורטובים/יבשים: איזה מהם עדיף?
המטרה של שואבי אבק רטובים היא לשאוב מים לתוך השואב דרך הצינור, ולאחר מכן ללכוד את המים במיכל | מאמר זה יסביר את סוגי השואבים השונים
שואב אבק יבש/רטוב | צילום: FREEPIK

בזמן שאתה מחפש שואב תעשייתי או מסחרי, ראית מספר סוגים שונים של שואבי אבק. מאמר זה יסביר גם את סוגי השואבים השונים ואת השימושים בהם. למידע נוסף על דגמי שואב אבק: לחץ כאן

המטרה של שואבי אבק רטובים היא לשאוב מים לתוך השואב דרך הצינור, ולאחר מכן ללכוד את המים במיכל היחידה או להוציא אותם מאזור הניקוי דרך צינור פליטה. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשמדובר בנזקי מים, לכן חשוב לפעול במהירות כדי להוציא את המים במהירות האפשרית. שואבי אבק רטובים הם אופציה מצוינת לשיקום נזקי מים. בעת שימוש בוואקום יבש, אתה שואב לכלוך ואבק מרצפות קשות, שטיחים, רהיטים וריפודים, אשר מועברים לאחר מכן דרך מסנן HEPA כדי לסלק כל זיהומים מיקרוסקופיים שנותרו. אין ספק ששואבי אבק יבשים מעולים לניקוי יעיל של הבעיות הקשות ביותר, לא משנה אם הם משמשים באתר בנייה, בבית, בבית חולים או במצבים מסוכנים. שואב מסוג זה משתמש בשני תאים כדי להפריד בין מוצקים לנוזלים, ומשחרר את אחיזת האוויר בדליים כך שנוזלים כבדים ולכלוך עלולים ליפול לתוך הדליים כתוצאה מכך. על מנת לקבל את הגמישות להתמודד עם מגוון משימות, כגון ניקוי רצפות, ניקוי ריפודים וניקוי וילונות, שואבי אבק רטובים/יבשים הם הבחירה הטובה ביותר למי שצריך את הגמישות לעשות זאת.

עוד מבחזית החדשות

סקירה כללית של שימוש בשואב רטוב/יבש עם מים

חשוב להחזיק שואב רטוב ויבש עבור הבית שלך, מכיוון שהוא יכול להתמודד עם בלגנים ששאב ביתי רגיל לא יכול להתמודד. 

חומרים

אם יש לך שואב רטוב/יבש, תצטרך להסיר ולהניח בצד את שקיות האיסוף. אם לוואקום שלך יש פילטר יבש, החלף אותו במסנן רטוב וחבר את הזרבובית הרטובה. ניתן לשאוב כמויות גדולות של מים עומדים במהירות רבה באמצעות שואב רטוב/יבש עם מגוון פיות, הפיה הרטובה יעילה במיוחד למשטחים ישרים. חבר את הוואקום לשקע GFCI בעת שאיבת מים. ניתן לשאוב כמויות גדולות של מים עומדים במהירות רבה עם שואב רטוב/יבש. ייתכן שיהיה שינוי בצליל המנוע כאשר השואב מלא, ותצטרכו להסיר חתיכות גדולות של פסולת לפני שפיכת המים. נקה את המיכל במים מתוקים, ואז שפך 1/4 כוס אקונומיקה ביתית של כלור לתוך המיכל. הניחו לו להתייבש.

כיצד שואב אבק בחנות מסיר מים

שואב חנות עובד על ידי מציצת אוויר ממיכל גדול והחלפתו באוויר צח. כאשר משתמשים בשואב חנות עם מים, יש להסיר את כל המסננים לשימוש יבש ולא ניתן למים לעלות גבוה כמו המנוע והמאוורר.

שואבי אבק בחנות נועדו להסיר לחות מהשטיח הרטוב, אך ייתכן שיהיה צורך להסיר שטחים גדולים יותר כדי למנוע צמיחת עובש.

מהו הסוג הטוב ביותר של שואב אבק רטוב/יבש לקנות?

מים יכולים למלא במהירות שואב אבק, ושטיחים יכולים להכיל עד 1 ליטר לכל רגל מרובע. אם אתה רוצה לשאוב כמויות גדולות של מים, שואב רטוב/יבש בקיבולת גבוהה יותר מועיל, אבל כבד. חפש שואב חנות שיש לו משאבה מובנית שיכולה להפוך את הוואקום למשאבת מים.

שאלות נפוצות

ניתן לחבר שואב בחנות לצינור גינה, אך לא לכל הדגמים יש פתח ניקוז נמוך יותר. שרוול קצף נקרא גם פילטר רטוב, והוא יכול להגן על המנוע בעת שאיבת חפצים רטובים או נוזלים. אתה יכול להשתמש בשואב אבק בחנות כדי לשאוב מים ונוזלים לא דליקים, כגון דליפת שמן, ממיכל שמן במרתף.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים