שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שגרירות בחריין: בן גביר הוזמן לחגיגות 'יום העצמאות'
אחרי האמירויות
שגרירות בחריין בישראל, הזמינה את איתמר בן גביר לחגיגות יום העצמאות שלה שיתקיימו בשבוע הבא | ההזמנה נשלחה לכלל הח"כים ובן גביר נוטה להגיע לאירועים
שגריר בחריין בישראל חאלד יוסיף אל-ג׳להמה | צילום: משרד החוץ הבחרייני

היום (שישי) שיגרה שגרירות בחריין בישראל הזמנה לחה"כ איתמר בן גביר לחגיגות יום העצמאות שלה בשבוע הבא. לאחר השתתפותו של בן גביר בחגיגות של איחוד האמירויות, הוא שוקל להגיע גם לאירוע הזה.

ההזמנה נשלחה לכל חברי הכנסת, ובהם גם בן גביר. שגרירי מדינות מסוימות עדיין מסרבים להיפגש בשלב זה עם יו"ר עוצמה יהודית, אך מנגד, שגרירים אחרים, כולל בכירים, שמנסים לתאם פגישות עם לשכתו של בן גביר. 

עוד מבחזית החדשות

כאמור, בתחילת החודש הגיע בן גביר לאירוע חגיגי שקיימה שגרירות איחוד האמירויות בישראל. הוא נענה להזמנת השגריר להשתתף באירוע בתל אביב לכבוד יום העצמאות ה-51 של הנסיכות. בין היתר הוזמנו לאירוע חברי כנסת, שרים ומכובדים רבים אחרים כמו גם ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו. 

יש לציין כי בן גביר כבר הוזמן בעבר על ידי שגרירות בחריין, אלא שהפעם נשלחה ההזמנה על ידי השגריר מחמוד אל חאג'ה. ייתכן ומדובר כחלק מהפקת לקחים ותהליך ״הכשרה״ אחרי התקרית אצל הנשיא הרצוג, שתועד אומר עליו ש״כל העולם חרד ממנו״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים