שיתוף
תגובות
חדשות » שבר על שבר: נפטרה הפצועה אנוש מפיגוע הירי בכביש הבקעה
לאה נפצעה אנושות על ידי המחבל בדרך לטיול המשפחתי | הצוות הרפואי נלחם על חייה אך היום הודיע בצער רב כי המאמצים להצילה כשלו והם נאלצו לקבוע את מותה
זירת הפיגוע בבקעת הירדן | צילום: דוברות כב"ה

נקבע מותה של לאה די, מורה במקצועה, בת-48, שנפצעה אנוש בפיגוע בצומת הבקעה, כך נמסר היום (שני) מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. בפיגוע נרצחו גם שתי בנותיה, מאיה ורינה ז"ל. האם נלחמה על חייה במשך שלושה ימים, עד שהרופאים נאלצו היום לקבוע את מותה.

מדוברות בית החולים הדסה עין כרם נמסר: "עם פציעתה, נלחמו הצוותים על חייה לאורך הימים האחרונים. לצערנו, למרות מאמצים עילאיים ובלתי פוסקים, עקב פגיעתה האנושה, הצוות נאלץ לקבוע היום את מותה. המרכז הרפואי הדסה משתתף בצערה הגדול של המשפחה".

עוד מבחזית החדשות

רב הקהילה של אפרת, יאיר בינשטוק, אמר היום: "רק אתמול היינו בהלוויות של הבנות, היום אנחנו צריכים להתחיל בהכנות להלוויית האם, זה כאב שאין איך להסביר אותו, אסון גדול. היא הייתה הראשונה לעזור בקהילה שלנו, זאת הייתה משפחה שאי אפשר היה להתעלם מהאור שהיא מקרינה". עוד אמר הרב "יש למשפחה הזאת אמונה אדירה. משפחה שמסוגלת לעזוב הכול ולעשות עלייה היא משפחה של אור ותורה".

מחקירת האירוע עלה כי מחבל פתח באש לעבר רכבן של שלוש הנשים, אשר התדרדר לשוליים ונתקע בתעלה בצד הדרך. המחבל יצא מרכבו והמשיך בירי כבד לעברן מטווח אפס. בזירה נמצאו קרוב ל-22 תרמילים של נשק מסוג קלצ'ניקוב. ככל הנראה רכבו של המחבל נפגע במהלך האירוע והוא נמלט ברגל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים