שיתוף
תגובות
חדשות » שבויים של חמאס חשפו מידע מדויק, צה״ל תקף עשרות יעדים
חרבות ברזל
צה"ל תקף הלילה את בנייני המודיעין של חמאס ופגע בתשתיות של יחידת העילית של חמאס | המידע התקבל בין היתר משבויים של היחידה שהובילו את הטבח ביישובי העוטף בשבת
ההרס בעזה | צילום: רשתות לפי סעיף 27א׳

במהלך הלילה (חמישי) פתח צה"ל בתקיפות נרחבות ברצועת עזה ולפי דיווחים פלסטיניים יש עשרות הרוגים. אחד היעדים המרכזיים הלילה היה יחידת הנוח׳בה של חמאס, יחידת העילית שאנשיה היו אלה שחדרו לארץ בשבת וביצעו את הטבח בקיבוצים וביישובי העוטף.

תקיפת בניין רב קומות בעזה | דובר צה״ל

התקיפות מבוססות, בין היתר, על מודיעין שהתקבל משבויי יחידת המחבלים שנתפסו ומסרו מידע על אנשי היחידה ויחידותיו. דובר צה"ל הבהיר הבוקר כי הותקפו עשרות אתרים של תשתיות ומנהרות פנימיות, כמו גם אתרי אמל"ח של היחידה. בנוסף, הותקפו הלילה בנייני "אל-מח'בארת", בנייני המודיעין של חמאס.

עוד מבחזית החדשות

חבר הלשכה המדינית של חמאס מוחמד נזאל אמר הלילה לאל-ג'זירה: "חמאס נמנע מלהשתתף ביותר מסבב לחימה אחד באופן ישיר, כדי לשמור את התחמושת ואת היכולות שלו למערכה הזו. אנחנו מתכננים אותה כבר כמה שנים". בפיקוד העורף הבהירו שחמאס מצמצם את הירי הרקטי שלו כי הוא נערך למלחמה ארוכה.

משרד הבריאות הפלסטיני דיווח כי בעזה נרשמו עד כה כ-1200 הרוגים ומעל 5,500 פצועים. מעבר רפיח ממצרים פתוח למעבר אזרחי אך לא למעבר סחורות. החשמל לא זורם באופן סדיר והאזרחים מתבססים על גנרטורים פרטיים.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

    1. למה לא כל המליון וחצי?
      או שיהיה פליט מלחמה אני ממליץ בלוב שמה יהיה לו יוצר טוב מעזה.
      או שימות או תמות.
      זהו אל נקמות יהוה אל נקמות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים