שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שאשא ביטון נגד שר החינוך הנכנס: "לא היה דקה במשרד, לא מבין כלום בחינוך"
שרת החינוך לשעבר תקפה את קיש על ביטול הרפורמה שהנהיגה במשרד החינוך. "הוא בא ורק בגלל פוליטיקה קטנה מבטל את הכול. מי שישלם מחיר זה הילדים"
שר החינוך יואב קיש | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

שרת החינוך לשעבר יפעת שאשא ביטון מתחה ביקורת קשה על מחליפה בתפקיד יואב קיש, שביטל את רפורמת הבגרויות שהנהיגה במשרד החינוך. לטענתה "נכנס בן אדם, עוד לא היה דקה במשרד, לא מבין כלום בחינוך ומחליט שמבטל רפורמה. הוא עוד לא למד בכלל מה המשמעויות שלה", את הדברים אמרה שאשא ביטון בריאיון ל-ynet "הוא בא ורק בגלל פוליטיקה קטנה מבטל את הכול. מי שישלם מחיר זה הילדים".

לדעתה "פגעו במערכת החינוך, פוגעים בתלמידים, פוגעים בצוותים החינוכיים שהחלו את התהליך. הרפורמה באה ושמה את מערכת הלימודים במקום מתקדם יותר, חדשני יותר, מאפשרת לילדים לרכוש מיומנויות של המאה ה-21, להיות לומדים עצמאיים, להעמיק בלמידה, לשאול שאלות, ללמוד לארגן חומר, לעשות פרזנטציות, כל המיומנויות שישרתו אותם בחיים. הבגרות המיושנת של שינון והקאה כבר לא רלוונטית".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמרה שאשא ביטון כי קיש "החזיר את המערכת אחורה, יצר כאוס בשטח. מה עושים התלמידים בכיתה ששומעים שמבטלים את הרפורמה? מה עושים מורים שנמצאים בתוך הליך למידה כזה? אין לו חצי מושג והבנה מה קורה בשטח, במערכת החינוך. זו מערכת שנמצאת במשבר מתמשך, במשך שנה וחצי להעלות אותה למסלול ליציאה מהמשבר הזה, בהרבה מאוד מובנים, הוא בא בחוסר הבנה ומוחק הכול".

שאשא ביטון התייחסה גם לרפורמה במערכת המשפט ואמרה כי "אמרנו כל הזמן, צריך לעשות שינויים והתאמות במערכת המשפט, אבל אנחנו רוצים לתקן, לא רוצים להרוס. אמרנו את זה בתקווה חדשה ואמרנו כשנכנסנו למחנה הממלכתי והמחנה הממלכתי מחזיק בדעה הזו. מהלכים כאלה של שינויים משטריים צריכים להיעשות בהסכמה רחבה, זו ההצעה שקיבל נתניהו בניסיון לרסן את הצעדים הקיצוניים וההרסניים שעושים היום".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים