שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שאמה הכהן נגד סמוטריץ': "אין בך טיפת ממלכתיות, הכול זה בכוחנות"
ראש עיריית רמת גן תקף את שר האוצר על כוונתו להעביר את קרן הארנונה: "רוצים אותנו, ראשי הערים החופשיות, הליברליות, כנועים"
ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן | צילום: עיריית רמת-גן

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, התראיין הבוקר (שני) ל-103FM, על רקע השביתה שמתקיימת הבוקר ברמת גן, כמו גם ברשויות נוספות ברחבי הארץ.

בפתח דבריו פנה שאמה הכהן לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' שמקדם את ההצעה "אני אומר לשר האוצר, שבאמת יעסוק בהורדת יוקר המחיה. אני מכיר כראש רשות את מספר מקרי הרווחה, מקבל פניות ברמה האישית. עוד לא הורדת באגורה שום מוצר. הכול מתייקר מאז שאתה שר אוצר, אתה עסוק רק בדברים לא ברורים, רק בדברים קיצוניים. אין בך טיפת ממלכתיות, הכול זה בכוחנות, חבל".

עוד מבחזית החדשות

עוד האשים שאמה: "מרגע שנבחרת להיות שר אוצר, אתה שר אוצר של כולנו, גם שר אוצר שלי וגם של מי שלא בחר בך. הגדולה והיכולת זה לצאת מהקטנוניות הזו, מהאגו. מה בסך הכול ביקשנו? אל תפגע במה שכן פועל טוב במדינת ישראל. אני מבין שאתה והממשלה רוצים אותנו, ראשי הערים החופשיות, הליברליות, כנועים, אבל יש לנו אחריות".

"ביום חמישי זימנו דיון בוועדת הכספים, דיון דחוף. צריך להזכיר, ביום חמישי היו טילים על מדינת ישראל, על רמת גן, ראשון לציון. אנחנו ביקשנו לדחות את הדיון. היינו עסוקים בפתיחת מקלטים. איך אמר ביבס? הצמידו לי אקדח לרקה. האם בהצמדת אקדח לרקה מגיעים להסכמות? לא סתם ביבס התעורר בבוקר למחרת למחאה של ראשי רשויות, כולל של התושבים שלו, ובצדק".

לטענת שאמה ההצעה היא הצעה פוליטית: "החוק הזה מהונדס לאוכלוסיות שהצביעו בעד הממשלה. הוא מהונדס כך. זה לא חוק טבעי ונורמלי. זה חוק פוליטי טהור שיעשה עיוותים, שיגרום לשנאת חינם, שגורם לשנאת אחים בין ראשי הערים. חוק שאין לו מקום. חוק פסול. מתי ראית אותנו פעם אחרונה בכנסת, עולים כל ראשי הערים, מדברים מדם ליבם?".

"זה לא ייגמר היום ולא ייגמר מחר. הם לא באמת מחפשים להוזיל את יוקר הדיור כי הם נהנים מהחלטות של מיליארדים. רק מהשיווקים של המדינה הם הרוויחו מיליארדים. אתם באים לקחת מתקציבי החינוך של הילדים שלנו? תתביישו פשוט".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים