שיתוף
תגובות
חדשות » רוצים לטוס להונג קונג בחינם?
חברת התעופה קתאי פסיפיק ורשות שדות התעופה בהונג קונג מאוד רוצות להעלות את המודעות למורשת בהונג קונג בקרב תיירים, ומוכנה לחלק בשביל זה 500,000 כרטיסים חינם
מטוס של קתאי פסיפיק | צילום: דוברות

רשות שדות התעופה של הונג קונג בשיתוף חברת התעופה הבין-לאומית קתאי פסיפיק הכריזה היום (ראשון) על מבצע שבמסגרתו יחולקו 500,000 כרטיסי טיסה הלוך ושוב חינם להונג קונג. 400 מתוכם יחולקו לישראלים.

כדי לזכות בכרטיסים של הקמפיין שנקרא "עולם המנצחים", המשתתפים חייבים להיות חברים בקתאי, וניתן להירשם לשם כך בחינם באתר החברה. הקמפיין יחל ב-10 במאי בשעה 10:00 שעון מקומי, ויסתיים בחצות שישה ימים לאחר מכן. במהלך תקופה זו, כרטיסים יוקצו על בסיס כל הקודם זוכה, ל-400 האנשים הראשונים שיזמינו. כל משתתף יכול להזמין כרטיס אחד בלבד.

עוד מבחזית החדשות

המשתתפים שיזכו יקבלו כרטיס במחלקת תיירים הלוך ושוב בטיסות מנתב"ג, לא כולל מיסים והיטלים. הטסים יוכלו ליהנות מהאטרקציות המרכזיות בהונג קונג כמו בודהה טיאן טאן או טיול בסירה סביב נמל ויקטוריה.

קתאי פסיפיק היא חברת התעופה הבינלאומית שבסיסה בהונג קונג. מנמל הבית שלה, אחד מנמלי התעופה החשובים והפופולריים בעולם, היא מפעילה שירותי נוסעים ומטען למעל 200 יעדים ברחבי העולם עם אחד מציי המטוסים החדשניים והמודרניים ביותר בתעשייה.

קינטו צ'אן, מנכ"ל אזורי קתאי פסיפיק אירופה וישראל, אמר: "כחברת התעופה הלאומית של הונג קונג, אנו נרגשים להחזיר נוסעים לביתנו ואנו מצפים להציג את האירוח ואת ההיצע העשיר שיש לעיר שלנו להציע ברגע שהם עולים על הטיסות שלנו".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים