שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » רוסיה גרמה נזק ל-40,000 טון תבואה באוקראינה, חלקה מיועדת לישראל
לקראת רעב עולמי?
לדברי הרשויות באוקראינה, כוחות רוסיים תקפו את הנמל המרכזי של אוקראינה שעל גדות הדנובה | כ–40 אלף טונות דגנים שיועדו לישראל ולאפריקה ניזוקו
שדה חיטה | צילום: lovepik

סגן ראש ממשלת אוקראינה, אולכסנדר קובראקוב, אמר אמש (רביעי) כי במתקפת מל"טים, סמוך לגבול רומניה, השמידה רוסיה כ–40 אלף טונות של דגנים שיועדו למדינות באפריקה, לסין ולישראל. בפוסט ברשתות החברתיות כבר קובראקוב "הרוסים תקפו מחסנים וממגורות". לא דווח על נפגעים בהתקפה. נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר כי "טרוריסטים רוסים שוב תוקפים נמלים, דגן, את הביטחון התזונתי העולמי".

ההתקפות הגיעו בצל סיום ההסכם עם רוסיה שבו התאפשר לאוקראינה לשלוח דגנים לשווקי העולם מנמל אודסה. מאז בוטל ההסכם, רוסיה פתחה בתקיפות על נמלי הים של אוקראינה והחריפה את המצב בתעשיית הדגנים. בשבועיים האחרונים תקפו עשרות מל"טים וטילים רוסיים את נמל אודסה ואת הנמלים באזור.

עוד מבחזית החדשות

על פי סגן ראש ממשלת אוקראינה כ-40,000 טון של תבואה, שהיו בדרכם למדינות באפריקה, סין וישראל, ניזוקו בתקיפה ובשריפה שפרצה בעקבותיה. הוא האשים את רוסיה בשימוש במל"טים איראניים לביצוע התקיפה. "אלה הם הנמלים שהפכו לבסיס של ביטחון תזונתי עולמי".

גם נשיא רוסיה, ולדימיר זלנסקי פרסם אתמול בטלגרם "טרוריסטים רוסים שוב תקפו נמלים, מתקני תבואה וביטחון תזונתי עולמי. העולם חייב להגיב".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. הרוסים עושים נזקים גדולים בעולם … פוטין האדם ההזוי ביותר שעושה מה שבא לו.. מופרע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים